Gå til innhold

Så pen hun er!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes du ærlig talt hun er pen ?  i ansiktet ?

Har ingenting imot dama, nydelig kropp og nydelig hår-.

Men ansiktet er virkelig ikke i nærheten av pent !

Veldig manneaktig og kjempehake , altfor små skjeve tenner.

Og fæle øyenbryn.

Du kan ikke mene hun er PEN ?



Anonymous poster hash: fa190...5e3
Skrevet

Nja...jeg har aldri likt øynene hennes. Så for meg er hun ikke utpreget pen.

 

Anonymous poster hash: a933b...16b

Skrevet

Pen kropp, stygt ansikt.



Anonymous poster hash: 08184...863
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Helt vanlig jente. Kunstig smil, så det holder. Liker bedre den naturlige skjønnheten, jeg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...