Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 http://www.tv2.no/underholdning/se-bildene-fra-ellefesten-4073977.html Og veldig annerledes i forhold til bloggen. Hun var helt nydelig på dette bildet. Anonymous poster hash: 5420e...774
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Syntes du ærlig talt hun er pen ? i ansiktet ? Har ingenting imot dama, nydelig kropp og nydelig hår-. Men ansiktet er virkelig ikke i nærheten av pent ! Veldig manneaktig og kjempehake , altfor små skjeve tenner. Og fæle øyenbryn. Du kan ikke mene hun er PEN ? Anonymous poster hash: fa190...5e3
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Nja...jeg har aldri likt øynene hennes. Så for meg er hun ikke utpreget pen. Anonymous poster hash: a933b...16b
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 Pen kropp, stygt ansikt. Anonymous poster hash: 08184...863
Gjest Hercule Poirot Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 Helt vanlig jente. Kunstig smil, så det holder. Liker bedre den naturlige skjønnheten, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå