Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Fra kl 05.00 - 16.30 ingenting . Middag - to tynne pizza stykker som vokste i munn Kvelds - 5 sånne sjokolade guldpenger . Lenge leve depresjon mat gjør meg kvalm. Eneste jeg får i meg er noe ala dette. Vært sånn i 2 mnd nå. Skjønner ikke hva som skjer. nei er ikke gravid Anonymous poster hash: 3ebc7...252
MammantilNurket Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 (endret) Men kjære deg, dette høres ikke bra ut. Om du ikke alt har gjort det må du ta kontakt med kvalifisert helsepersonell og komme inn i en behandlingssituasjon. Situasjonen blir ikke bedre av å ikke spise noenting. Prøv å få i deg litt i løpet av dagen: lett mat som youghurt, oppskåret frukt, müsli/grenola, smoothie, grove kjeks og husk at en god kopp te roer nervene e.l. Hold ut! Sender deg en god klem <3 Endret 12. august 2013 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Da har vi det ganske likt om dagen. Jeg har spist et lite kalkunstykke med litt grønsaker til, men greide ikke mer selv om jeg ikke ble mett. Litt sjokolade etterpå. Depresjon her også Er egentlig veldig matglad og har et godt forhold til mat. Men nå greier jeg nesten ikke spise. Har bedt om hjelp i nærmere et år, men jeg er visst for frisk. Anonymous poster hash: 8e2e7...0b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå