Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Vurderer å få satt på vipper, googlet litt, og det virker som mange har dårlig erfaring. Egne vipper blir ødelagt, har man ikke naturlig bøy på egne stikker de ut, etc. Hva er din erfaring ? :-) Anonymous poster hash: d03be...5f9
Elsker livet Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Hva med vippeserum? (Vurderer det selv, har lange nok, men har et håp om at de kanskje blir mørkere på i tuppene).
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Jeg er superfornøyd! Elsker vippene mine! Fyller på hver femte uke, koster 400, det unner jeg meg Anonymous poster hash: 6451c...544
Gjest meg&mini Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 (endret) Jeg tok for litt siden og jeg følte at jeg så ut som en bimbo med altfor mye mascara. Det så unaturlig ut. I tillegg var limet klumpete og det kjentes godt, ble litt ubehagelig. Jeg kjente konstant at det var ømt og ubehag i røttene, sikkert for tungt eller noe. Vippene som datt av tok meg seg mine egne også Resten fjernet jeg selv etter bare noen uker. Anbefaler heller å bruke vippe-serum. Jeg hadde store mellomrom mellom vippene etterpå (mistet VELDIG mange:( ), og etter bare noen uker så har disse mellomrommene blitt fylt med nye vipper. Jeg har ikke gått på serumet så lenge men merker allerede at jeg har fått tilbake flere vipper og at de har vokst litt i lengden:) Endret 12. august 2013 av meg&mini
Gjest meg&mini Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 Hva med vippeserum? (Vurderer det selv, har lange nok, men har et håp om at de kanskje blir mørkere på i tuppene). De som har vokst ut på meg har blitt mørkere:)
Magia Skrevet 12. august 2013 #6 Skrevet 12. august 2013 Jeg satt modell en gang for ei som gikk på sånn stylistskole, og fikk da satt på extensions. Med en gang så det ut som stankelbein, og limet var svart og de ble limt på veldig ujevnt (hun var ikke så flink til å sette de på gitt...). Likevel så de fine ut når jeg klipte de bare en anelse lengre enn mine egne vipper, og brukte vippetang for å få bøyen lik på mine egne og de falske. Med maskara på ble det fantastisk fint Savnet de når de falt av, og syns vippene ble så utrolig korte.
MammantilNurket Skrevet 12. august 2013 #7 Skrevet 12. august 2013 Gjorde det en gang i 2007, tror jeg. Veldig pent, med gosjamei så ubehagelig. Det var litt som å ha et insekt i øyet
Miamimom Skrevet 12. august 2013 #8 Skrevet 12. august 2013 Kan noen anbefale et skikkelig godt serum da? :-)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #9 Skrevet 12. august 2013 Nå er jeg veldig usikker ... Kanskje prøve serum i stedet HI Anonymous poster hash: d03be...5f9
Twintipp og himmelblå Skrevet 12. august 2013 #10 Skrevet 12. august 2013 Gjør det, og fyller på hver 5 uke. Elsker det. Er forskjellige vipper de ulike bruker, men de jeg får satt på er tynne og ser ganske naturlig ut. Dessuten velger en lengde slik at det ikke ser unaturlig ut. Synes øynene blir mye penere og åpne, samt at en slipper mascara. Jeg synes det er fantastisk!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 12. august 2013 #11 Skrevet 12. august 2013 Hva er vippeserum? Og hvordan funker det?
fiolregn Skrevet 12. august 2013 #12 Skrevet 12. august 2013 Det er fantastisk! Har mine på enda, fikk dem påsatt 23 juni. Mye har jo detti av nå da, men fremdeles mange fester igjen! Nå går jeg til ei som både er billig og utrolig flink, sikkert mye rart. Bare pass på at du går til sengs noen med godt rykte, Hi ;-)
Light of my life Skrevet 13. august 2013 #13 Skrevet 13. august 2013 Gjør det, og fyller på hver 5 uke. Elsker det. Er forskjellige vipper de ulike bruker, men de jeg får satt på er tynne og ser ganske naturlig ut. Dessuten velger en lengde slik at det ikke ser unaturlig ut. Synes øynene blir mye penere og åpne, samt at en slipper mascara. Jeg synes det er fantastisk! Kan jeg spørre hvor du gjør det og hva det koster?
Light of my life Skrevet 13. august 2013 #14 Skrevet 13. august 2013 Det er fantastisk! Har mine på enda, fikk dem påsatt 23 juni. Mye har jo detti av nå da, men fremdeles mange fester igjen! Nå går jeg til ei som både er billig og utrolig flink, sikkert mye rart. Bare pass på at du går til sengs noen med godt rykte, Hi ;-) Samme spørsmål til deg Hvor/hvem går du til og hva koster det?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #15 Skrevet 13. august 2013 Neulash. Vippeserum koster ca 1500kr men funker som bare det Anonymous poster hash: 98755...c85
Snuppa09 Skrevet 13. august 2013 #16 Skrevet 13. august 2013 Jeg har satt på vipper i tre forskjellige salongen. Det ene stedet fikk jeg alt for tykke vipper (syntetiske), masse lim klumper, og følelsen av å ha noe i øye etterpå. Det ble ikke bra:-( De to andre salongene har kunnet det de driver med. Vippene ser helt naturlig ut (tror de bruker vipper lagd av minkhår, de er i alle fall dyrere), ingen limklumper, ingen følelse av å ha noe i øye og ikke noe ekstra tyngde. Har det de kaller naturlig lengde på de jeg setter på, de er da bare litt lenger enn egne vipper. Kjempe fornøyd:-)
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 13. august 2013 #17 Skrevet 13. august 2013 Min søster satt på vipper, og var strålende fornøyd. Hun ble kjempefin med de. Det som er kjipt er derimot at du ikke burde bruke mascara, ikke gni deg i øynene, ikke bruke sminkefjerner der etc. Hun ble helt fortvilet da de datt av, det så ikke like pent ut igjen, og nå styrer hun unna. Men jeg vet også om mange som er kjempefornøyde, og er å fyller på hver fjerde uke. Du vet jo ikke før du har prøvd, om det er noe som passer for deg. Men er du usikker, ville jeg ventet og heller prøvd det serumet alle anbefaler
fiolregn Skrevet 13. august 2013 #18 Skrevet 13. august 2013 Det er fantastisk! Har mine på enda, fikk dem påsatt 23 juni. Mye har jo detti av nå da, men fremdeles mange fester igjen! Nå går jeg til ei som både er billig og utrolig flink, sikkert mye rart. Bare pass på at du går til sengs noen med godt rykte, Hi ;-) Samme spørsmål til deg Hvor/hvem går du til og hva koster det? Sandnes-området ;-) 900 første gang og 500 for påfyll! :-)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #19 Skrevet 13. august 2013 Dersom du bor i Oslo kan jeg anbefale Sarakkhas Beauty like ovenfor Holbergs plass. Søte jenter som er veldig flinke. Det er så behagelig at jeg sovner hver eneste gang jeg er der... Koster 400 kr for påfyll, vippene holder lenge og ser naturlige ut, jeg fyller på ca hver 5 uke. Du kan velge lengde. Husker ikke hva det koster for å sette på første gang, men noen ganger har de gode tilbud Anonymous poster hash: 6451c...544
Light of my life Skrevet 13. august 2013 #20 Skrevet 13. august 2013 Men kan man ikke bruke mascara??
Gjest Antarctica Skrevet 13. august 2013 #21 Skrevet 13. august 2013 Vippe-extensions, faktisk!!! Fins det??? Vurderer å få tak i øreflipp-extensions. Mine er så små at jeg ikke kan ha hull i dem en gang. Noen som har en salong å anbefale?
Gjest Siklerotte Skrevet 13. august 2013 #22 Skrevet 13. august 2013 Jeg fyller på ca. hver tredje/fjerde uke og er fornøyd. Sliter selvsagt litt på vippene, men jeg har hatt perioder uten, og vippene har sett helt fine ut. Vippene ser naturlig ut, har bare hakket lenger enn mine vanlige, bare mye mer fyldige.
Gjest Siklerotte Skrevet 13. august 2013 #23 Skrevet 13. august 2013 Men kan man ikke bruke mascara?? Jo, du kan, men det ser for det første ganske unaturlig ut (blir fort voldsomt) og du risikerer å slite veldig på vippene med sminkefjerner, som betyr bytte mye oftere. Litt av greia med vippeextensions er jo at du skal slippe maskara.
Tired mama Skrevet 13. august 2013 #24 Skrevet 13. august 2013 Man ser dritlekker ut når man går ut av salongen, og det gjør man i noen uker etterpå. Jeg synes det var kjipt at jeg ikke kunne gni meg i øynene, spesielt da jeg dusjet. Om man ikke velger å fylle på jevnlig, ser man passe tåpelig ut mens de faller av en etter en. Men hadde jeg hatt tid og råd, hadde jeg hatt det hele tiden!!
Light of my life Skrevet 13. august 2013 #25 Skrevet 13. august 2013 Jeg fyller på ca. hver tredje/fjerde uke og er fornøyd. Sliter selvsagt litt på vippene, men jeg har hatt perioder uten, og vippene har sett helt fine ut. Vippene ser naturlig ut, har bare hakket lenger enn mine vanlige, bare mye mer fyldige. Hvor gjør du det da? Og hva koster det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå