Gå til innhold

Ferie i permisjon...


Tilith

Anbefalte innlegg

Jeg går ut i permisjon i starten av november. Tenkt å ta ut 100% så det er vel 49 uker nå hvis jeg ikke har hørt feil?..Har 4 uker ferie neste år som jeg gjerne vil benytte for å forlenge permisjon...Kan jeg ta ut disse ukene når jeg ønsker eller er det regler for det? Må vel søke om dette til NAV slik at permisjonen blir forskjøvet, eller kan jeg ta dette i samme slengen som jeg fyller ut permisjonspapirene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk at 14 uker er forbeholdt far så du får bare 35 av ukene. Du kan ta ut inntil 4 uker og 1 dag og utsette permisjonen din innenfor et kalenderår. Du kan skrive opp ferien i permisjonssøknaden forutsatt at arbeidsgiver skriver det inn på inntektsopplysningsskjemaet de sender inn, ellers må du søke om utsettelse på eget skjema.

 

Hilsen veileder på foreldrepenger



Anonymous poster hash: 14040...892
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at 14 uker er forbeholdt far så du får bare 35 av ukene. Du kan ta ut inntil 4 uker og 1 dag og utsette permisjonen din innenfor et kalenderår. Du kan skrive opp ferien i permisjonssøknaden forutsatt at arbeidsgiver skriver det inn på inntektsopplysningsskjemaet de sender inn, ellers må du søke om utsettelse på eget skjema. Hilsen veileder på foreldrepenger Anonymous poster hash: 14040...892

Takk for oppklarende svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...