Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Hvordan gjør dere det med klær? Jeg har til nå gått ned drøyt 25 kg, har enda 10 kg igjen før jeg er fornøyd. Men synes det er så vanskelig med klær.. Hvor finner man billige klær som ser ok ut? Jeg går stort sett i jeans og t-skjorte. Orker ikke bruke masse penger på klær jeg uansett ikke skal bruke så veldig lenge. Da jeg startet vektnedgangen var jeg en str 42/44. Nå er jeg str 38. Så de gamle klærne er jo alt for store.. Trenger spesielt tips til bukser? Helst noen som er litt høye på livet, da jeg får fnatt av lave bukser som gir en lekker trailersprekk Anonymous poster hash: d639a...c09
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Så flink du er:) hvor lang tid har du brukt på å gå ned de 25 kg? Følger du en slankediett ? Skal selv ned 20 kg Anonymous poster hash: 3700f...b06
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Takk! Begynte i oktober i fjor. Da viste vekta 95 kg! Jeg har kuttet ut det meste av raske karbohydrater. Spiser ikke brød, potet eller pasta. (Det er ting jeg egentlig aldri har likt). Spiser knekkebrød (korni sine er kun 33 kalorier pr stk) med magert pålegg (og skeier ut med hjemmerørt jordbær av og til ) Spiser ren mat til middag (kylling, fisk og kjøtt) med myye grønnsaker. Drikker mye vann. Og har kuttet ut småspisingen. Spiser litt sjokolade/potetgull eller smågodt en dag i uka. Det var grusomt de første dagene, da jeg var virkelig avhengig av sjokolade! Men etter noen dagen gikk det seg til og siden har det gått helt fint Men det krever litt viljestyrke Anonymous poster hash: d639a...c09
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 . Anonymous poster hash: d639a...c09
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 Jeg er inspirert! Takk!! Anonymous poster hash: 8237d...4f1
Vogndilla Skrevet 12. august 2013 #6 Skrevet 12. august 2013 Jeg har hatt samme problemet som deg i sommer, har også gått ned en hel haug men er ennå ikke helt i mål slik at mine gamle klær passer. Har kjøpt en del på ellos med rabatt kuponger så blir det ikke så ille priser. Bruker en del tights, tunikaer og kjoler og da ser man ikke så godt når de begynner å bli litt store Jeg nekter å bruke masse penger på klær før jeg når målet mitt, det er en del av drivkraften min faktisk. Men måtte ha litt nytt sommertøy, ikke gøy å gå i boob ammetopper når man ikke ammer lenger, hehe
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #7 Skrevet 12. august 2013 3 t-skjorter for 99,- på BILTEMA, fins i hvit, blå og sort. 149,- pr joggebukse på CUBUS (herreavdelingen) Anonymous poster hash: ed847...33f
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #8 Skrevet 12. august 2013 3 t-skjorter for 99,- på BILTEMA, fins i hvit, blå og sort. 149,- pr joggebukse på CUBUS (herreavdelingen) Anonymous poster hash: ed847...33f Herregud, håper du kødder... Anonymous poster hash: b981f...02a
Gjest meg&mini Skrevet 12. august 2013 #9 Skrevet 12. august 2013 Dr. Denim. Selges på Carlings. De koster 400 eller 500 kr og sitter på som en drøm. De er tettsittende men er helt ærlig den beste buksen jeg noen sinne har brukt. Finnes to modeller, en som er vanlig i livet og en som er høy. Du er forresten utrolig flink:D lykke til videre!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #10 Skrevet 12. august 2013 3 t-skjorter for 99,- på BILTEMA, fins i hvit, blå og sort. 149,- pr joggebukse på CUBUS (herreavdelingen) Anonymous poster hash: ed847...33f Da hadde jeg faktisk heller gått i altfor store klær Det er vel ingen voksne som kler seg sånn?? Anonymous poster hash: a58b4...23a
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #11 Skrevet 12. august 2013 Dr. Denim. Selges på Carlings. De koster 400 eller 500 kr og sitter på som en drøm. De er tettsittende men er helt ærlig den beste buksen jeg noen sinne har brukt. Finnes to modeller, en som er vanlig i livet og en som er høy. Du er forresten utrolig flink:D lykke til videre! Takk Da blir det en tur på carlings! Har jo lyst å se best mulig ut og da er ikke joggebukse (uansett butikk) noe alternativ Jeg prøver å bruke kjole av og til. Men ender opp med å skifte til jeans før jeg går ut av huset.. Føler ikke at kjole passer meg helt Men jeg har faktisk noen som jeg kan prøve å bli "venn" med Anonymous poster hash: d639a...c09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå