Gå til innhold

Flåttbit, klør som en gal!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i skogen i helgen og fikk selvfølgelig en flått på innsiden av låret. Fjernet den når jeg så den. Den var pitteliten, men fikk hele vekk.

Men nå klør jeg som en gal. Er litt rød rundt der den bet seg fast, men klør så mye at jeg klør meg til blods!

Er dette normalt? Har hatt flåttbitt før, men klødde ikke sånn som nå!

Noen tips til å roe kløen? Klikker for meg, liker før jeg tar en kniv og klør med den, så gale er det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge det er litt rødt rundt så ville jeg tatt en tur til legen. Skal ikke tulle med flåttbitt, og det ikke alle som får den typiske ringen heller.

Å smøre på Bitterstern kan hjelpe om du tilfeldigvis har det i hus.

Ellers kan det faktisk hjelpe å smøre på litt sprit (ikke så nøye hvilken type, bare den er sterk ;) ). Har i hvert fall hjulpet meg på myggbitt.

Men ta en tur til legen også du.

Anonymous poster hash: e5f3c...a8e
Skrevet

Så lenge det er litt rødt rundt så ville jeg tatt en tur til legen. Skal ikke tulle med flåttbitt, og det ikke alle som får den typiske ringen heller.

Å smøre på Bitterstern kan hjelpe om du tilfeldigvis har det i hus.

Ellers kan det faktisk hjelpe å smøre på litt sprit (ikke så nøye hvilken type, bare den er sterk ;) ). Har i hvert fall hjulpet meg på myggbitt.

Men ta en tur til legen også du.

Anonymous poster hash: e5f3c...a8e

Har ikke bitterstern. Kan jeg smører på vodka 40%? Hehe, har ikke noe annet.
Gjest amandine
Skrevet

Eurax eller lidokain/xylocain? Jeg fikk et i sommer jeg også, klødde som f i noen dager men nå er det helt ok bare en liten klump. Men noter deg dato og slikt så du har om det skulle være noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...