Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Vi har leid lokale og maten er handlet inn. Men hva ellers trenger vi? Jeg tenker på bl.a.: - dåpskake - invitasjoner - bordkort - duker - blomster - te lysstaker (om det ikke er på lokalet) - album med bilder av lillegull - bok til å skrive ned gavene med de samme, og evnt hilsner fra folk - hvit strømpebukse og body til å ha under dåpskjolen - klær til å ha på babyen etter dåpskjolen - flagg til å ha på trappen utenfor lokale - kjøpe pynt, servietter, lys, ++ ?? HVA MER?? Anonymous poster hash: d33a3...3f2
BellaSuz Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Næsj, er det noe mer da? Hørtes ut som det jeg hadde ordnet med til dåpen dette. Kanskje kjekt å ha med en vippestol el.l til dåpsbarnet? Eller som vi hadde, en stokke stol med newborn seat, slik at hun fikk sitte med oss ved bordet. Ellers kan det kanskje være greit å ha med noen leker til barna, lage en lekekrok? En boks med duplo? Ps, jeg kjøpte mye pynt og annet stæsj til dåpen på www.pynttilfest.no. De sender ut raskt også.
Guttaboys Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Vi glemte underkjolen (blå silke) da førstemann ble døpt. Så man kunne se liberomerket gjennom den hvite kjolen. Sånn kan det gå Vi hadde ikke body under, for kjolen var trang nok som den var...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 Takk for tips Anonymous poster hash: d33a3...3f2
Gjest Hercule Poirot Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 Vet om et par mødre som har kommet i kirka iført bunad/finkjole og tøfler/innesko... Husk m.a.o. å sette dine egne finsko på en plass der du ikke kan unngå dem på tur ut døra! :-) Ellers ser det ut til at du har alt på stell, syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 Vi har leid lokale og maten er handlet inn. Men hva ellers trenger vi? Jeg tenker på bl.a.: - dåpskake - invitasjoner - bordkort - duker - blomster - te lysstaker (om det ikke er på lokalet) - album med bilder av lillegull - bok til å skrive ned gavene med de samme, og evnt hilsner fra folk - hvit strømpebukse og body til å ha under dåpskjolen - klær til å ha på babyen etter dåpskjolen - flagg til å ha på trappen utenfor lokale - kjøpe pynt, servietter, lys, ++ ?? HVA MER?? Anonymous poster hash: d33a3...3f2 Vippestol, greit å ha når det skal tas bilder av dåpsbarnet. Gjerne et fint hvitt teppe til å ha oppi vippestolen, så blir det litt finere. Anonymous poster hash: 6dfaa...bcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå