Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Skulle vært moro og sett hjemmene deres, tipper det er passe kjedelig, og hvor handler forresten dere møblene deres? Hva har dere i hjemmene deres som gjør det såå personlig og unikt? Og nei, jeg er ikke camilla Anonymous poster hash: e81bf...3e3
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Finnes mere unikum på Europris enn i hjemmet hennes. Anonymous poster hash: 7b5f6...abc
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Jøss, er det så bittert for deg at ikke alle liker Vilkapaprika-stilen? Hvorfor det? Innrømmer gledelig at jeg ikke har det fresheste interiøret, rett og slett fordi interiør ikke er noe vi kan prioritere økonomisk nå. Men jeg har vel like fullt liv til å mene noe om andres interiørstiler? Uansett... Til tross for liten prioritering på området synes JEG at det er langt finere og mer personlig hjemme hos meg enn i Vilka-hjemmet som ser ut som en Bohus-modell. Er det ok for deg? Anonymous poster hash: e9aad...68a
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 Snakker til de som irriterer seg grønn over stilen hennes og ikke kan få sagtnok negativt om den Anonymous poster hash: e81bf...3e3
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 Futura,Bolia,House of Oslo,Hay,loppemarked/bruktmarked er mer spennende enn Villaparika som er døds kjedelig! Upersonlig når man skal kopiere en annen. Anonymous poster hash: 4790c...a59
R0zaku Skrevet 12. august 2013 #6 Skrevet 12. august 2013 Hjemmet hennes ser ut som en butikk. Det er jo overfylt. Hadde hun fjernet 50% av sakene hadde det vært fint. TingA er fine de. Liker stilen, men det blir liksom for mye ....
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #7 Skrevet 12. august 2013 Ja ser ut som en overfylt butikk. Ikke noe unikt. Bare rotete. Alle hadde klart å innredet hjemme slik om man hadde alle tinga for hånd! Anonymous poster hash: 4790c...a59
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #8 Skrevet 12. august 2013 Jeg må ha det praktisk og enkelt rundt meg, med innslag av spennende designperler. Altså helt motsatt av parikaheimen, som jeg synes er et kjedelig, smakløst og rotete sammensurium av ting og tang man ikke har bruk for. Anonymous poster hash: 01ce9...750
Iiiiik Skrevet 12. august 2013 #9 Skrevet 12. august 2013 Jeg har ikke kritisert tidligere, har faktisk ikke sett på bloggen hennes heller. Ønsker egentlig ikke å sjekke sånne blogger som det mases om her inne. Nå har jeg sett og jeg konkluderer med at det er veldig langt unna min smak. Det er altfor mange greier. Hvordan sitte i en sofa så fylt med puter? Det er for grått og hvitt også for min stil. Jeg liker mer farge på tilbehør som puter og småting. Skapene i stua hennes ser ut som skap i butikker, det er for fullt. Liker heller ikke lysfat og liker ikke perler og krystaller.
Gjest sug lut Skrevet 12. august 2013 #10 Skrevet 12. august 2013 Det var da fælt til engasjement, gjør det så vondt at andre har smak?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #11 Skrevet 12. august 2013 Neida, du er nok ikke Camilla Anonymous poster hash: 7cd47...867
Light of my life Skrevet 12. august 2013 #12 Skrevet 12. august 2013 Skjønner ikke at dere gidder hisse dere opp så veldig over denne dama. Aner jeg litt misunnelse? Hun er en ung og suksessful mor som tydligvis har teft og stil når det gjelder interiør. At ikke alle liker stilen hennes sier jo seg selv: opinions are like assholes; everybodys got one
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #13 Skrevet 12. august 2013 Jeg liker ikke hennes stil enkelt og greit. Jeg setter pris på kunst med farger, tapet med vakre mønster, lune tregulv og igjen en klassisk minimalisme fremfor ett overfylt hjem med mye grått skrot og drivved... Mange av møblene mine har jeg brukt lang tid på å finne, fant nettopp noen fantastiske møbler inspirert av barokken på et loppemarked i Bergen. De skal trekkes om igjen og da blir de perfekte. Ellers handler jeg ikke fast hos noe møbelforretning. Jeg kan like gjerne finne noe på Bolia som hos Slettvoll. Men en av favorittbutikkene mine ligger i Bergen på nordnes, men jeg husker dessverre ikke navnet på den. (Den er gul og jeg tror den begynner på D) Anonymous poster hash: 5f34d...c87
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #14 Skrevet 12. august 2013 Det at hun har teft og stil, kan i hvert fall diskuteres. Jeg synes "stilen" er tacky, billig og uspennende, og har lite og ingenting med kvalitetsmessig spennende og godt interiør å gjøre. Anonymous poster hash: 01ce9...750
Modesty Blaise. Skrevet 12. august 2013 #15 Skrevet 12. august 2013 Jeg har heller ikke kritisert stilen her inne før, men for meg hadde det vært helt utenkelig å ha det slik. Jeg hater for det første pyntegjenstander, tull og tøys som tar opp for mye plass og skaper rot. Jeg liker en helt ren, enkel hvit stil, med innslag av klare farger på enkelte ting. Jeg liker også at det jeg eier har en historie, eller en klar funksjon, og det har de fleste av tingene hennes ikke. Favoritt gjenstandene min i stua vår er en gammel stol fra tidlig 1800 tall som kommer fra gården til foreldrene til mannen. Den er gammel, elegant og klassisk, og i tillegg har vi gitt den et nytt trekk i knall lilla, som bringer den inn i den moderne verden Jeg kjenner faktisk at jeg grøsser at tanken på å ha det slik som den damen, det hadde tatt 20 minutter, så hadde jeg fått anfall og kastet halvparten av tingene ut vinduet....
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #16 Skrevet 12. august 2013 "Villapaprika" stilen var for min del "ut" for flere år siden, de som fortsatt sverger til drivved, lykter, og overthetop sølv ting... Må være de som lever i fortiden og ikke tør prøve noe nytt. Potetkasser, skrift, jorfarger er 2010-tallets svar på 2000 sin shabbychic (shit) "bare såååå fint å male alle møblene hvite" og villaprika stilen "bare såååååå lekkert å finne litt drivved i fjæra å bruke den til noe lækkert" Nei takk Finnes finere og mer moderne interiør for oss interesserte som har sluttet å leve i fortiden. Bedre å lage Akkurat her må jeg bare kommentere. Man innreder jo hjemmet sitt etter hva man selv synes er pent og den stilen man faller for. Det å skifte interiørstil helt bare fordi den er blitt "sååå 2010" er ihvertfall det man kaller copycat. Forandrer hele smaken din seg etter hva "det nye" er? Da kan du umulig ha en personlig stil. Anonymous poster hash: be824...719
Gjest ________ Skrevet 12. august 2013 #17 Skrevet 12. august 2013 ...Hahahaha, dagens! -jo mitt hjem, min stil heldigvis
prekæs Skrevet 12. august 2013 #18 Skrevet 12. august 2013 Å lage seg en stil er å lage seg en kulisse. Det å ikke kunne kjøpe en gjenstand uten at den matcher gardinene og sofaen og tapeten osv, vitner om mangel på fantasi. det blir så ensformig at ingenting syns.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #19 Skrevet 12. august 2013 Jeg ELSKER stuebordet hennes!!! Anonymous poster hash: 7ca46...984
BareMas Skrevet 12. august 2013 #20 Skrevet 12. august 2013 Hver hang jeg ser på bloggen hennes tenker jeg "less is more". Jeg liker en hel del av detaljene i interiøret hennes, men når du har 100 unike gjenstander blir det i mine øyne bare rot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå