Sjokoladebanan Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Må jo ikke overraskende ha meg tvillingvogn. ;-) Får barna mest sannsynlig I desember og har litt avstander å gå så trenger en som er litt stødig og fungerer I snø og slaps. Ønsker svært gjerne en vogn der man kommer seg inn en vanlig dør. Er det noe som kan fylle disse kriteriene?
Appelsinpiken Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 De aller fleste tvillingvogner kommer seg gjennom standarddører. I alle fall gjør vår tfk det. Skulle jeg kjøpt vogn idag, ville jeg kjøpt bumbleride indie twin.
monika70 Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 De aller fleste tvillingvogner kommer seg gjennom standarddører. I alle fall gjør vår tfk det. Skulle jeg kjøpt vogn idag, ville jeg kjøpt bumbleride indie twin. Hva synes du er bedre med den da i fht TFK?...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 Mountain buggy duo. Ca 73 cm bred. Kommer meg inn over alt. Tips: kjøp vogn med gode hjul. Og tips to: jeg ville ha ventet med vogn til det nærmer seg fødsel. Anonymous poster hash: 497c3...434
Appelsinpiken Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 Kjempestor kalesje i forhold til tfken. Og seperat bumperbar til begge barna når de skal bruke sportsdelen. Tfken har håndbrems, som er gull i nedoverbakker, og ikke fullt så gull når den henger seg opp og man må hekte den av, for da har man ikke parkbrems engang.
mamma'n til 2 :) Skrevet 12. august 2013 #6 Skrevet 12. august 2013 (endret) Jeg kan anbefale Bumble ride indie twin. Har den selv, og er kjempe fornøyd (to tette,ikke tvillinger). Den er stabil, god plass til barna, stort handlenett under, separate kalesjer, justerbart fotbrett og håndtak, ryggen kan legges helt ned, og den er enkel å legge sammen. Nesten alle trekk kan tas av og vaskes, den er "pen" å se på, god å trille, 4 store lufthjul hvor de to foran kan svinge/låses alt ettersom hva du ønsker, den fungerer godt på all slags terreng (er egentlig en joggevogn fra USA), har tittehull i kalesjen på sportsdelen, og kjekke glidelåser i ryggen slik at barna kan få lufting på varme dager. En liten lomme med glidelås på hver rygg som er kjekk til smokker, lommebok,tlf osv. Går inn alle standarddører, og tilogmed eldgamle heiser går akkurat Vogna kommer uten bager, så det må du kjøpe utenom, samt regntrekk, myggnett og hva annet du måtte trenge. Det finnes stormtrekk og egne vognposer til denne. Skal du ha den i svart, har jeg en vognbag du kan få billig, den er knapt brukt Gratulerer så mye med tvillingspirer i magen Endret 12. august 2013 av mamma'n til 2 :)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #7 Skrevet 12. august 2013 Jeg kan anbefale Bumble ride indie twin. Har den selv, og er kjempe fornøyd (to tette,ikke tvillinger). Den er stabil, god plass til barna, stort handlenett under, separate kalesjer, justerbart fotbrett og håndtak, ryggen kan legges helt ned, og den er enkel å legge sammen. Nesten alle trekk kan tas av og vaskes, den er "pen" å se på, god å trille, 4 store lufthjul hvor de to foran kan svinge/låses alt ettersom hva du ønsker, den fungerer godt på all slags terreng (er egentlig en joggevogn fra USA), har tittehull i kalesjen på sportsdelen, og kjekke glidelåser i ryggen slik at barna kan få lufting på varme dager. En liten lomme med glidelås på hver rygg som er kjekk til smokker, lommebok,tlf osv. Går inn alle standarddører, og tilogmed eldgamle heiser går akkurat Vogna kommer uten bager, så det må du kjøpe utenom, samt regntrekk, myggnett og hva annet du måtte trenge. Det finnes stormtrekk og egne vognposer til denne. Skal du ha den i svart, har jeg en vognbag du kan få billig, den er knapt brukt Gratulerer så mye med tvillingspirer i magen Enig!! Er superfornøyd. Hadde Carena Double Swing tidligere. Og forskjellen er som en Lada og Rolls Royce. Jeg kjøpte den på tilbud på mimmis.no nettopp, 5400kr. Det fulgte med regntrekk og koppholder. Elsker den! Anonymous poster hash: aefb1...aaa
3 på rad Skrevet 12. august 2013 #8 Skrevet 12. august 2013 Jeg kan anbefale Bumble ride indie twin. Har den selv, og er kjempe fornøyd (to tette,ikke tvillinger). Den er stabil, god plass til barna, stort handlenett under, separate kalesjer, justerbart fotbrett og håndtak, ryggen kan legges helt ned, og den er enkel å legge sammen. Nesten alle trekk kan tas av og vaskes, den er "pen" å se på, god å trille, 4 store lufthjul hvor de to foran kan svinge/låses alt ettersom hva du ønsker, den fungerer godt på all slags terreng (er egentlig en joggevogn fra USA), har tittehull i kalesjen på sportsdelen, og kjekke glidelåser i ryggen slik at barna kan få lufting på varme dager. En liten lomme med glidelås på hver rygg som er kjekk til smokker, lommebok,tlf osv. Går inn alle standarddører, og tilogmed eldgamle heiser går akkurat Vogna kommer uten bager, så det må du kjøpe utenom, samt regntrekk, myggnett og hva annet du måtte trenge. Det finnes stormtrekk og egne vognposer til denne. Skal du ha den i svart, har jeg en vognbag du kan få billig, den er knapt brukt Gratulerer så mye med tvillingspirer i magen Hei mamman til 2. Jeg sendte deg en pm ang vognbag hvis ikke HI er interessert så er jeg det
Sjokoladebanan Skrevet 12. august 2013 Forfatter #9 Skrevet 12. august 2013 Takk for svar dere. Man kan jo gå seg fullstendig vill I denne jungelen. De nyere tvillingvognene kommer seg inn standardører ser det ut som, men ikke eldre modeller. Ang vognbag Mamma til 2 så taker jeg veldig for tilbudet, men siden vi ikke helt vet hvilken vogn vi skal ta enda så skal du bare selge den til 3 på rad her over ;-) Har heldigvis noen mnd til å vurdere på :-D Hører veldig gjerne flere synspunkter. om noen har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå