Gå til innhold

Inspirert ang sms

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har inntrykk av at flere av mine venninner og bekjente ved vilje venter lenge med å svare på sms for å virke opptatt/ interessante... Selv svarer jeg alltid med en gang jeg ser at jeg har fått melding. Virker vel desperat jeg da?

Er dette noe jeg innbiller meg, eller stemmer det?

Anonymous poster hash: 40c7f...20e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg irriterer meg også over folk som bruker lang tid på å svare. Folk flest i dag har jo som regel telefonen i umiddelbar nærhet

Anonymous poster hash: b0071...30c

Skrevet

Jeg er en av dem som i blant svarer sent på sms. Det er kun fordi jeg ikke alltid har tid å sette meg ned å svare, og ikke et bevisst valg for å virke interessant. Hvis jeg har tid svarer jeg med en gang selvsagt, og tror neppe jeg virker desperat av den grunn. Og sikkert ikke du heller. 

Hvis du vil  ha svar med en gang, så får du heller ringe. 

Anonymous poster hash: 554a5...b90
Skrevet

Jeg svarer så fort jeg ser meld, en gang skulle jeg prøve og vente, men endte med at jeg glemte å svare på meldingen :P

Skrevet

Etter å ha fått touch-telefon (for fire år siden, tror jeg?) synes jeg det er såå kjedelig å sende sms. Må konsentrere meg skikkelig, og helst stå eller sitte i ro. Derfor blir det ofte til at jeg ikke svarer med en gang, og glemmer vekk hele greien. Vet folk irriterer seg over det, men jeg glemmer dem fort. 

Det er ikke bevisst for å virke opptatt eller interessant. Har ikke tenkt over det på den måten, engang. 

Nå er jeg en som ikke irriterer meg over folk som er trege til å svare heller. Om jeg vil ha svar fort, så ringer jeg. 

Skrevet

Hmm, så kanskje det er fordi jeg er en av de få som fortsatt har "gammeldags" mobil med taster? 

HI

Anonymous poster hash: 40c7f...20e
Skrevet

Hender jeg glemmer å svare. Men stort sett svarer jeg med en gang.

Er da ikke mer styr å svare med en smart-tlf... Hehe.. Mye rart :P

Anonymous poster hash: 8fcd0...59c

Skrevet

Etter jeg fikk touchtelefon synes jeg det er stress å sende melding. Jeg bruker så lang tid og må skikkelig konsentrere meg. Ender ofte med at jeg må vente litt med å svare fordi jeg har hendene fulle og så glemmer jeg hele meldingen. Vurderer sterkt å gå tilbake til en gammel type. 

Skrevet

Er dere limt til telefonen til enhver tid da?

Jeg går ofte noen timer mellom hver gang jeg sjekker, med mindre jeg venter en telefon eller sms. 

Om det gjør meg interessant så har folk sære interesser.

Anonymous poster hash: cb146...387
Skrevet

Folk svarer da når de har tid. Det verste jeg vet er når jeg først ser på mobilen, så har jeg kanskje 3-5 meldinger fra en og samme person i denne rekkefølge Hei, bli med på kino?- hvorfor svarer du ikke? - Er du sur siden du ikke svarer? - osv...

Irriterende som fy, og ikke sender jeg svar tilbake heller når det er slik mas, jeg svarer når jeg har tid. :)

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Jeg svarer også når jeg har tid og det har ingenting med å prøve å virke ekstra interessant.  Jeg sjekker ikke telefonen min hele tiden heller, verken på jobb eller hjemme.  

Skrevet

Jeg er skikkelig treig med å svare. Jeg har rett og slett ikke telefonen med meg over alt. Siden jeg også er et rotehode, vet jeg ofte ikke hvor den er. Og lyden er så lav at jeg ikke hører den. Jeg har en gang opplevd å finne telefonen i jakkelommen, hvor jeg la den da jeg var ferdig på jobb, og der hadde den da ligget i to-tre dager.. Folk som kjenner meg vet hvordan jeg kan nåes om det er viktig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...