Gå til innhold

Finnes kreft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så redd for hva dib-damene tenker om min pappa som har tarmkreft. Er dette bare en tullediagnose? Det hadde vært så pinlig :( 

for ta og si noen sannhetsord til pappa og legene hans. De finner jo bare på.

Anonymous poster hash: e11bb...e25
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tuller ikke med kreft.

God bedring til pappaen din. 

Skrevet

Min bestefar døde av tarmkreft.

Anonymous poster hash: 1940c...c5b

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Kreft er et no-no tema å trolle om... Den største styggedommen som finnes :( God bedring til pappaen din <3

Skrevet

Fy f.. Hi . Denne var langt under beltestedet.

Min Onkel døde nylig av tarmkreft :(

Hva i all verden er det i veien med deg?

Ha deg ut her i fra.

Anonymous poster hash: cf111...6a5
Skrevet

Jeg tåler fint trolling og fjas, men med en mamma som akkurat har fått diagnosen lungekreft, synes jeg ikke dette var morsomt.

Skrevet

Dette tuller du bare ikke med! Jeg har hatt tarmkreft, vet ennå ikke om jeg forblir friskmeldt, og jeg har fått mange varige mén etter behandlingen, bl.a. kan jeg ikke få flere barn. IKKE MORSOMT!!!!

Anonymous poster hash: 14251...6a0

Gjest Anybody
Skrevet

Skjerp deg a!

Je har slitt med kreft i flere mnd nå! Opererte for 2 uker siden og fikk beskjed jeg må på medisiner g en kur så jævlig st jeg ikke vil kunne jobbe og knapt nok ta meg av mitt barn mens eg e du behandling noe jeg må i 6 mnd!

Så ja kreft innse i aller høyeste grad! Dustedame!

Skrevet

Spøker man med kreft så fortjener man å få det selv...

Skrevet

Det er vel strengt tatt ikke værre å tulle med eller betvile  kreft enn med andre sykdomer.

Anonymous poster hash: 74be1...c77
Skrevet

Jeg ønsker dwg ikke kreft, hi, men hvis du noen gang får det, håper jeg at noen blåser det bort og ber deg tenke deg frisk. Da kan du føle litt på hvor alvorlig det er og hvor viktig der er å føle at du blir tatt alvorlig. Visse ting tuller man ikke med.

Skrevet

sånt tuller man rett og slett ikke med. har sett 3 av mine kjære dø av den f... sykdommen. Så ja, kreft finnes. og det er ikke noe man spøker med i det hele tatt. og min morfar døde av tarmkreft, som i vårt tilfelle er arvelig.... tenk litt på den du HI før du kommer med flere slike innlegg.

og hvis din far virkelig har tarmkreft, så håper jeg du støtter han. god bedring til han.

Skrevet

Det var da som f*** !!!

Nå får det da hæren fløtte (!) meg være nok med trolling og tull. Det er enkelte ting det IKKE er greit å tulle med.

Det skaper bare dårlig stemning her inne og ødelegger forumet.

Håper at moderatorene kommer hjem fra ferie snart og kan pælme avskummet på hodet og rattata ut!

Dagens utblåsning fra småforkjølet og premenstruell Nurkemamma :(

Skrevet

Det var da som f*** !!!

Nå får det da hæren fløtte (!) meg være nok med trolling og tull. Det er enkelte ting det IKKE er greit å tulle med.

Håper at moderatorene kommer hjem fra ferie snart og kan pælme avskummet på hodet og rattata ut!

Premenstruell allerede?? :o

Anonymous poster hash: 7c49f...7cf

Skrevet

Det var da som f*** !!!

Premenstruell allerede?? :o

Anonymous poster hash: 7c49f...7cf

Noe så til de grader. Tante Rød meldte sin ankomst ca.3 uker etter KS ... thank you very much *tordensky over hodet sitt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...