Gå til innhold

Er helt utmattet pga jobb, hjelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg? Er helt ferdig, sliten, sint, vil bare grine. Det er blitt for mye jobb de siste årene. Redd jeg møter veggen snart. Hva kan jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 9bf67...845
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å konkretisere hva som er slitsomt. Jobben, sier du. Mengden? Noe spesielt på jobben? Osv.

Deretter angripe det konkrete problemet. Ikke jobbe mer enn fulltid. Ikke tenke jobb på fritiden.

Anonymous poster hash: 3fba9...265
Skrevet

Prøv å konkretisere hva som er slitsomt. Jobben, sier du. Mengden? Noe spesielt på jobben? Osv.

Deretter angripe det konkrete problemet. Ikke jobbe mer enn fulltid. Ikke tenke jobb på fritiden.

Går ut døren kl 7 om morgenen, for så å reise til jobb i to timer. Er da ferdig kl 5 om ettermiddagen, men har da 2 timers tur hjem igjen som fører til at jeg ikke er hjemme før kl 7 om kvelden. Og da bruker jeg hele dagen min på jobb til å snakke med sinte kunder, hundrede telefoner, (faktisk) og i tilegg jobber jeg med en kollega som gjør alt i hele verden for å få meg vekk herfra. Han er direkte mot meg, og sier jeg burde hatt en annen jobb. Forteller sjefene at jeg glemmer å låse osv, noe som selvfølgelig aldri er tilfellet. Er bare helt tom, og vil gråte.. Jeg vil si opp, men jeg klarer bare ikke.. HI

Skrevet

Det høres ut som du skal søke ny jobb. En reisetid på fire timer daglig ville slitt ut hvem som helst, manglende trivsel på jobb lagt til gjør det jo ganske håpløst.

Skrevet

Høres ut som du er i feil jobb. Har du undersøkt alternative arbeidsplasser?

Skrevet

Søk ny jobb da.

Anonymous poster hash: 6b09a...7c1
Skrevet

Flytter eller skifter jobb slik at du får kortere reisevei.

Anonymous poster hash: 2626e...fb4
Skrevet

Å søke ny jobb er ganske vanskelig og vil ta lang tid. I den kommunen vi bor fins det ikke en eneste ledig jobb. Kan prøve å gå "fra dør til dør" å spørre så klart, men. Jeg kan korte ned reisevei, men det vil uansett bli en time reise hver vei. Men klart, det er bedre enn to, det ser jeg også. Men det jeg lurer på, er det noe jeg kan gjøre i mellomtiden? Si opp og leve uten penger til eventuelt ny jobb er ikke et alternativ. Kan man spørre sjefen om forkortet oppsigelsestid eller er det ikke lov? Off. Er ikke gått fra jobb enda, og kjenner jeg kvier meg allerede for å stå opp å komme tilbake i morgen..

Skrevet

Spør legen din om en sykemelding!

Skrevet

Sykemelding så lenge og søk etter ny jobb imens. Sier seg selv at du ikke kan jobbe der. .Lykke til :)

Skrevet

HI-

Kan jeg spørre om sykemelding på det grunnlaget at jeg er utmattet da? :/ Har hatt jobben bare 3 år, men har allerede skranglet i 1 år. Takker for svar! Aldri mer. Savner ungen min himla mye i løpet av dagen også! Heldigvis har han en fantastisk pappa, når jeg ikke er der så mye. Nei, er NØDT å finne en ny jobb nærmere hjemme...

Skrevet

Har du mulighet for å gå ned i stilling? Slik at du begynner senere eller slutter tidligere? Også søker du nye jobber i mellomtiden

Men høres ut som en sykemelding er noe du trenger for å komme til hektene igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...