Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Hvordan har dere håndtert dette? Jeg er forelsket i en som jeg jobber ganske tett med, men vil helst komme over dette. Begge er i forhold og jeg har heller ikke fortalt han om mine følelser. Vet ikke hvordan jeg skal slutte å være forelsket heller, ikke så lett når man møtes mye hver dag. Sukk, men han er en fantastisk mann på alle måter.... Anonymous poster hash: 36859...c8e
kaklemor Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Ja, har vært det. Kjemien var til å føle på og hadde vi vært single tror jeg vi hadde blitt sammen. Det gikk over når arb.plassen ble lagt ned :-p
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Jepp, gikk ikke bra. Klarte ikke å styre oss og hadde et forhold i mange år. Mye sorg og fortvilelse. Anbefales ikke. Anonymous poster hash: 4391a...145
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 Jaaaa... Var kjempeforelska, men han var gift. Men kjemien var elektrisk en periode. Så ble han skilt, og jeg øynet et håp.. Da ble han sammen med en annen kollega (som IKKE var min kopp te) og da slukna interressen min raskt. Måtte bare la vær å tenke på ham, siden han var gift. Ikke lett. Anonymous poster hash: c3cfa...361
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 Ja, vi hadde utrolig god kjemi og hadde garantert blitt sammen dersom han ikke var gift og jeg var i et forhold. Han gjorde det klart at han likte meg, men jeg elsker min mann så jeg klarte å styre det. Han hadde også barn, så jeg har for mye samvittighet til å involvere meg. Synes selvflgelig han var verdens beste og hadde han vært singel og uten barn så hadde jeg nok satset på han. Er nok litt for moralsk til å klare å prøve å splitte en familie. Gudskjelov så var jeg kun vikar og kuttet ut vaktene jeg hadde, søkte nye jobber. Anonymous poster hash: 68495...377
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #6 Skrevet 12. august 2013 Ja! Han var singel og jeg i et forhold. Rotet etterhvert, og det ble slutt med min samboer. Gikk enda 2 år før vi ble et skikkelig par. Nå har vi vert sammen i over 10 år, og 3 barn. Gifter oss denne uka Anonymous poster hash: e4a87...75a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå