Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Jeg plages veldig med bekkenet i uke 22 og har to små hjemme, ettermiddager, kvelder og netter er utrolig tunge og vonde. Jeg har krykkene stående klare, men har med nød og neppe klart å unngå dem så langt. Min mor vil at jeg skal trappe ned for hun ser hvor ille det er, samme med min samboer. Jeg begynner å tenke i de baner men synes det er tidlig... Hvis jeg skulle bli sykemeldt så tenker jeg gradert, kanskje 30% eller noe, slik at jeg kan korte ned dagen mine litt og kanskje slitasjen blir litt mindre og formen bittelitt bedre. MEN, kan man ikke bli sykemeldt bare 14 dager av gangen, er det ikke mulig å bli sykemeldt lengre enn det? Hvordan er det med samarbeidsmøter med nav ol? Når kommer de inn i bildet? Og hvordan funker det? Hjelp meg dere som kan... Anonymous poster hash: 97987...4c1
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Du kan bli sykemeldt mer enn for 14 dager i gangen hvis legen mener det er grunn til det. Sykefraværsoppfølging kommer inn i bildet etter 8 uker og da må du og arbeidsgiver ha et møte for å se om de kan tilrettelegge for deg, som dere må sende inn en bekreftelse på at dere har hatt til Nav. Møter på nav kommer ikke inn i bildet før på et senere tidspunkt, jeg tror det er ved 32 ukers sykemelding... Anonymous poster hash: 2d9fd...69c
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Jeg ble sykemeldt rundt uke 15, i 20% først. Hadde møte med sjefen og ga beskjed til nav. Fikk så brev fra nav senere om at jeg var fritatt for møte med de. Ble sykemeldt for en mnd av gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå