Gå til innhold

Shell mastercard? Noen som har det eller bare trumf??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg endelig blitt trumf medlem, egentlig mest for å spare penger på drivstoff, men når jeg leser meg opp er det mer å spare på å bruke /ha shell mastercard.

Noen som har noe erfaring med det?

Jeg er veldig i mot kredittkort fordi jeg er redd for at jeg skal bruke penger jeg ikke har, så enkelt er det. Noen som vet hvor mye det koster å ha det kortet i året og om evt skulte kostnader som kan dele litt med meg? 

Anonymous poster hash: 41891...e8c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Shell Mastercard. Det koster ingenting å ha det, men man betaler renter hvis man ikke betaler inn det man har brukt innen 60 dager (mener jeg å huske at det er.) 

Hvis man klarer å være flink til å betale inn ettersom man bruker det er det ikke noe stress. Man får 1% på ALT man handler i tillegg til ekstra drivstoff rabatt og mer på torsdager når det er trippeltrumf (tror jeg) 

MEN, klarer man ikke å betale underveis får du fort en høyere regning og da er du liksom tilbake på 0 når det kommer til sparing av trumf osv. 

Anonymous poster hash: c029d...b00
Skrevet

Jeg har Shell Mastercard. Det koster ingenting å ha det, men man betaler renter hvis man ikke betaler inn det man har brukt innen 60 dager (mener jeg å huske at det er.) 

Hvis man klarer å være flink til å betale inn ettersom man bruker det er det ikke noe stress. Man får 1% på ALT man handler i tillegg til ekstra drivstoff rabatt og mer på torsdager når det er trippeltrumf (tror jeg) 

MEN, klarer man ikke å betale underveis får du fort en høyere regning og da er du liksom tilbake på 0 når det kommer til sparing av trumf osv. 

Anonymous poster hash: c029d...b00

Takk for svar, kan du hjelpe meg litt til?

Får man regning i nettbank/posten eller må man gå inn på spesiell nettside for å betale?

Jeg gikk i kreditkort fella for nesten 15 år siden, var ung og veldig dum da, men jeg har lært og har pr i dag veldig god styr på økonomien min. Kjenner fortsatt at jeg er litt skeptisk, men siden jeg har en tørst diselbil så er det jo greit å få 40 øre avslag på literen...

Anonymous poster hash: 41891...e8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...