Gå til innhold

Hjelp meg velge navn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer ei jente her i november. Vi greier ikke bestemme oss for June eller Vilde. Hvilke av disse syntes dere er fint?

Anonymous poster hash: cbd94...300
Videoannonse
Annonse
Skrevet

June :)

Skrevet

Begge er fine på hver sin måte. Hva med å bare vente til tuppa kommer og se hva som kler henne best?

Skrevet

Vilde

Anonymous poster hash: bfc6c...619
Skrevet

Begge er fine! Jeg ville valg June :)

Skrevet

Vilde :)

Anonymous poster hash: 3de25...ea6
Skrevet

Vi hadde også to navn å velge mellom da jenta vår kom, men det var ikke før vi så henne at vi bestemte navnet. hun var mørk, og det ene navnet assosierte jeg med ei lyshåra jente, så da ble det det andre navnet vi valgte :)

Vent å se, ikke verst å ha kun to navn å velge mellom, jobben blir letter da!

Anonymous poster hash: 5d81e...4d6
Skrevet

Vilde :)

Skrevet

Finnes et navneforum her. BRUK DET og slutt å spamme ned dette forumet med tåpelige navnetråder.

Anonymous poster hash: efecf...80c
Skrevet

June

Anonymous poster hash: 1b5a7...d1a

Skrevet

Vilde! Liker ikke June (og forøverig synes jeg det er koselig å bruke dette forumet til navnedebatt sånn som alt annet kan debatteres her).

Anonymous poster hash: 6908a...10b
Skrevet

Vilde! Liker ikke June (og forøverig synes jeg det er koselig å bruke dette forumet til navnedebatt sånn som alt annet kan debatteres her).

Anonymous poster hash: 6908a...10b

Enig både i valg av navn og i at navnedebatter kan gå på anonymforum. Greit nok at det er slitsomt når noen i perioder spammer opp og ned om tøysenavn, men da er det jo bare å rapportere disse innleggene, som man gjør med all annen spam... ;)

Skrevet

Vilde :-)

Anonymous poster hash: ca648...fcb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...