Gå til innhold

Synes dere muskuløse damer er vakkert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste akkurat denne artikkelen på side 3:  http://www.side3.no/article3659940.ece

Jeg er forkjemper for at man skal trene og holde seg i form. Men når man bygger muskler som går over til å bli seende ut som en mann, skjønner jeg ikke helt greia. Har en venninne som slanket seg 20 kilo, blant annet ved å trene. Nå har muskelbyggingen gått helt i hodet på henne. Hun legger ut noen skrytebilder på Facebook av armmuskler som man skulle tro tilhørte en mann. Ikke vakkert!

For meg virker det som at noen av de damene som bygger muskler ikke ser det vi andre ser. De har et forvrengt speilbilde av seg selv, nesten på samme måte som de som har spiseforstyrrelser.

Hva synes du om heftige muskler på jenter? Hot or not?

Anonymous poster hash: 46ac9...bef
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, nei ,nei, ikke fint i det hele tatt!

Skrevet

Det kommer helt an på hvor store musklene er.

Jeg har flere venninner som trenger veldig mye, de er muskuløse, men de har beholdt sine kvinnelige former selv om de er slanke, dvs, de er ikke skrapet for fett slik en del av de som driver det for langt og/eller konkurrerer.

Men kvinner som er godt trent og har en kropp i balanse og med smidighet, det synes jeg er vakkert.

Kvinner skrapet for fett (a la kroppsbyggingskonkurranser) med "mannemuskler" synes jeg ikke er pent.

Anonymous poster hash: a6b1b...cc7
Skrevet

Kommer an på hva du legger i muskuløs.. Fotballfrue f.eks syntes jeg har en utrolig fin og veltrent kropp.

Men type bodybuildere.. Det blir for drøyt. Spesielt stygt sytes jeg det er med jenter med "utoverlår". Sånn at de buer seg foran pga muskel..

Men jeg syntes gutter med muskler er enda styggere jeg da.

Skrevet

Ja, til en viss grad. Men jeg synes ikke det er like pent når nesten alt eller for mye av kroppsfettet er tatt av, det gjelder både menn og damer. Har trent mye selv og er i gang med opptreninga, det går i styrke og jeg er ute etter muskler. Bikini fittness er flott.

Anonymous poster hash: 341a8...b09

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

En bra trent kropp med litt definerte muskler er fint, men når musklene blir for fremtredende og kroppen mister (hva jeg ser på som) feminine trekk, så synes jeg ikke det er vakkert-som i feminin skjønnhet. I den grad min mening overhodet burde ha noe å si for noen, jeg har jo ikke noe med det. Og så tenker jeg at de som velger å bygge opp kroppen sin slik, neppe gjør det for å bli vakrere, men at det har med jobb/sport/hobby/helse å gjøre.

Skrevet

Bodybuildere har ikke pene kropper når de poserer, uansett om de er menn eller kvinner, men om det bare dreier seg om brede skuldre og velltrente muskler som kan brukes til noe, ikke bare løfte vekter, er det finere enn tynne skrangledamer.

Anonymous poster hash: bf73b...2f0
Skrevet

Jeg syns det er flott med muskler på damer, bare det ikke blir altfor mye. Fitnesskropper er flotte:) Skulle gjerne hatt det selv, men det krever for mye trening og kosthold, noe jeg ikke har tid til eller lyst til å prioritere nå.

Syns ikke det blir riktig å sette spørsmålstegn ved om de ser det samme som "oss andre". Mange som syns det er fint:)

Skrevet

En veltrent kropp (gjerne med litt synlige muskler når de er i bruk) med normal bmi er flott!

Beinrangler med store muskler er ikke pent uansett kjønn.

Anonymous poster hash: 1499e...9fb
Skrevet

Bedre å ha muskler enn å være feit :)

Anonymous poster hash: 15a95...fe7
Skrevet

Bedre å ha muskler enn å være feit :)

Anonymous poster hash: 15a95...fe7

Av to onder - enig :-)

Skrevet

*dytter*

Gjest meg&mini
Skrevet

Ja!

Sånn som hun ser ut synes jeg er veldig fint. Ble ganske inspirert jeg nå:)

Skrevet

Jeg syns store, definerte muskler ser grusomt ut på både damer og menn, og det gir ikke noe positivt inntrykk for meg å se at noen investerer så mye tid, energi og penger i å få kroppen til å se slik ut. Det er jo ikke muskler som brukes til annet enn å bygge mer muskler. Kvinnekroppen syns jeg er vakrest når den har skikkelige former, men "glatte" linjer (altså ikke for mye bulker her og der). 

Skrevet

Jeg synes det blir vanskelig å definere en konkret kroppstype som pen eller ikke pen. Har sett vakre varianter av alle kroppstyper, og mindre vakre.

En tynn kvinne kan ha en nydelig kropp, eller hun kan se beinete ut. En lubben eller fet kvinne kan se nydelig ut hvis hun er "fast" og har smalere midje enn hofter. En trent, muskuløs kvinne kan se nydelig ut hvis hun "kler" det.

Det er liksom ikke størrelsen som avgjør, men det totale inntrykket.

Anonymous poster hash: ce179...db7

Skrevet

Jeg har også en slik fitnessvenninne. Hun ser mer og mer ut som en mann - det er langt i fra pent. Men jeg er veldig glad på hennes vegne, for hun er veldig fornøyd med seg selv nå, og har mye bedre selvtillit, og det er jeg glad for å se. :)

Anonymous poster hash: 6d322...952
Skrevet

Synes definerte muskler er veldig pent, men bodybuildere er ikke pent, og man kan få for lite underhudsfett også.

Pent når musklene i armene viser, ikke pent når armene blir store.

Skrevet

Så er det ikke sikkert at det er et mål for alle kvinner å se klassisk vakre ut heller. For noen er der mål i seg selv å ha en kropp som viser selvdisiplin og styrke. Og det er beundringsverdig med de kvinnene som klarer å nå målene sine, uansett om det er å slanke seg eller å bygge muskler. Ligger beinhard trening bak en sånn kropp.

Anonymous poster hash: ce179...db7

Skrevet

Jeg synes muskuløse damer i fitness kategorien er veldig stygt.

Anonymous poster hash: e31e0...d9b

Skrevet

Nei, det er rett og slett dritstygt!! Menn med for mye muskler er jo også forferdelig stygt!

Veltrente kropper er fint, men overdimensjonerte muskler.... Spyyyyy.

Skrevet

Muskler og tones bidies er superhot. Men kvinner som ser ut som menn er not hot. Det gjelder å finne en balansegang, her som med alt annet.

Anonymous poster hash: 47ce5...9d2

Skrevet

Muskler og tones bidies er superhot. Men kvinner som ser ut som menn er not hot. Det gjelder å finne en balansegang, her som med alt annet.

Bodies! Eller kropper på norsk:-)

Skrevet

Syns ikke det er fint med damer som ser ut som menn, og har trent så mye at alle sener er synlige og puppene er erstattet av muskler.

Fitnessnora syns jeg feks er nydelig nå, men da hun stilte i konkurranse sist så syns jeg hun var for trent. Blir gjerne det denne gangen også men det er jo ikke en varig form.

Anonymous poster hash: d05d7...364

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...