Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 har vært totalt inaktiv i ca 6 år. dvs ingen trening, få gåturer, ingen jobb. vært hjemmeværende med barn. gjort husarbeid og diverse, men ikke mer enn det. jeg er 159 cm høy og jeg veier 62 kg. jeg er altså ikke overvektig i den forstand, men jeg vil gjerne ned til idealet mitt, som er ca 55 kg. Nå har jeg startet å gå på tredemøllen hver dag. går i 20-30 min, maks stigning (10%), svetten renner og jeg blir skikkelig sliten. skal kutte ut alt av godteri, sjokolade osv, men jeg vil ikke kutte særlig ned på kostholdet. spiser ærlig talt ikke noe store mengder med godteri fra før. dvs at jeg fremdeles vil spise mine 2 brødskiver til frokost, 2 til lunsj, normal middag og et kveldsmåltid. jeg pleier dog å spise meg stappmett, nå skal jeg stoppe på mett. vil jeg få noe effekt av dette, eller er må jeg trå mye hardere til? Anonymous poster hash: 40881...8e8
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Ut fra det du skriver vil jeg tro du gjør det. Men nå er ikke dette mitt fagfelt, så kan ikke si noe om hvor mye jeg tror du vil gå ned f.eks per mnd, men du øker jo aktiviteten og minker litt på inntaket - oppi hodet mitt går da vekta di ned. Anonymous poster hash: 3388f...5d6
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Last ned shape up appen på telefonen, den regner ut for deg hvor mange kalorier du må holde deg på for å gå ned så og så mye. Så registrerer du alt du spiser, iallefall i starten så du får litt feelingen av hvor mye kcal som er i hva Anonymous poster hash: 2e2b9...049
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 Jeg hadde kutta ut å spise så mye brød. Men treningen kommer til å hjelpe deg godt. Anonymous poster hash: 06978...b24
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 bytte ut brød med knekkebrød f.eks? jeg har gjort det, og kutta ned på middagsporsjonene, trilla tur ca 5 ganger i uka, gått ned ca 1 kg i uka på det. Anonymous poster hash: f473d...6b3
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #6 Skrevet 12. august 2013 Dere som bytter ut brød med knekkebrød, Spiser dere flere knekkebrød enn dere vil ha spist skiver? For føler jeg trenger tre knekkebrød hvis jeg skal funke frem til lunsj. Spiser bare de husmann Wasa. Anonymous poster hash: 00857...aca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå