Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Mini her er 12 uker nå, og har alltid sovnet godt og ganske fort. Men i de siste dagene har dette endret seg. Han gnir seg i øynene og viser tydelig tegn på trøtthet, men blir liggende lenge før han sovner. Jeg må ofte vugge, bysse og bruke lyder(type støvsugeren) for at han skal sovne. Han ligger og roper og etterhvert småsutrer, og jeg vil jo ikke at han skal føle seg forlatt, derfor går jeg stadig bort til han og putter inn smokk eller stryker på han. Noen tanker? Er det en overgang? Bør jeg la han sovne på brystet mitt eller er det dumt? Det fungerer nemlig veldig godt, så jeg gjør det noen ganger på kveldene, for at han skal få ro. Anonymous poster hash: 0d238...41f
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Dytter litt Anonymous poster hash: 0d238...41f
skjotta Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 jeg er heldig og har en veeeeldig enkel baby. han sovner av og til på fanget, av og til under babygymmen av og til på sofaen ved siden av meg og av og til i vogga si. hver kveld legger jeg ham i senga og han sovner der og han! men hadde han ikke sovnet like lett som vanlig en dag, hadde jog nok tenkt at noe plaget ham litt og latt ham kose hos meg eller pappan dersom det roet ham. (han er 2,5 måned)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 Våre 3 har alltid sovnet lett, og de har sovet masse. Vi har aldri bysset i søvn. Eller vugget, eller båret. Vi har lagt dem i vogna/vugga/senga og sagt at nå er det på tide å sove, og de har sovnet etter maks 5 minutter. De har aldri survet eller skreket seg i søvn. De har heller aldri grått eller sutret når de har våknet igjen. Har ingen tips til deg, men det kan være en overgang. Hvis du ammer kan det være økedøgn på gang. De kommer som regel en periode rundt 3 mnd alder. Anonymous poster hash: f2d05...5b4
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 Takk for svar! Jeg får se det ann fram til neste uke, da har vi 3månederskontroll, så jeg kan ta det opp der. Fram til da får jeg bare bysse og kose og gjøre mitt beste! Anonymous poster hash: 0d238...41f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå