Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Hva skal jeg finne på??? Kjeder meg allerede etter 1 døgn på sofaen :S Nå skal jeg begynne med å registrere meg på netflix, men det er ikke noe jeg gidder i lengden! Anonymous poster hash: 98b4d...bc5
SannaMaria Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Strikketøy, ei god bok, noen blader/magasiner med tema du liker, finn en god serie du kan begynne å se (er mange gode serier på netflix!), last ned ett par spill-apper på tlf din og bli hekta, sov, skriv et brev/kort til en venninne du kjenner som bor langt borte eller en bestemor (kan ikke huske sist jeg fikk et brev, det er jo SÅ koselig!!), liker du å lage mat kan du søke etter spennende oppskrifter på nettet og lage din egen kokebok, ta en telefon til noen du ikke har snakka med på lenge, hekle, les noe fagstoff som kan være nyttig med tanke på jobben din, gå gjennom pc'n og se gjennom bilder som du kunne tenke deg å lage album av, lag evt album/bok på nettet,...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Strikketøy, ei god bok, noen blader/magasiner med tema du liker, finn en god serie du kan begynne å se (er mange gode serier på netflix!), last ned ett par spill-apper på tlf din og bli hekta, sov, skriv et brev/kort til en venninne du kjenner som bor langt borte eller en bestemor (kan ikke huske sist jeg fikk et brev, det er jo SÅ koselig!!), liker du å lage mat kan du søke etter spennende oppskrifter på nettet og lage din egen kokebok, ta en telefon til noen du ikke har snakka med på lenge, hekle, les noe fagstoff som kan være nyttig med tanke på jobben din, gå gjennom pc'n og se gjennom bilder som du kunne tenke deg å lage album av, lag evt album/bok på nettet,... Hadde jeg bare hatt ei bok! Elsker å lese, men alt er utlest og kommer meg ikke på biblioteket. Hm, bestille ei kanskje:) Anonymous poster hash: 98b4d...bc5
MammantilNurket Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 Last ned en lydbok på telefonen din
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 Last ned en lydbok på telefonen din Takk for tips!:-) Satt på en film, sovna på sofaen og sov i to timer... Deilig å ligge her i pillerus! Hehe! Anonymous poster hash: 98b4d...bc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå