Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Fødte for 4 uker siden. Har den siste uka hatt en moderat blødning annenhver dag. Relativt friskt blod. Er dette virkelig vanlig? Jeg har ikke hatt det sånn før..... Anonymous poster hash: 2ea48...984
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Jeg blødde i 7 uker etter fødsel, av og på med 1-3 dager mellom, friskt blod. Var normalt hos meg, men når det var gått 5 uker ble jeg sjekket på gyn.pol, tilfelle noe var galt. Kontakt lege og fortell dette bekymrer deg, så får du sikkert en time på gyn.pol, så du får sjekket om dette er normalt eller ikke.. Min første gang blødde jeg i 3 uker, andre gangen i 6 dager.. Så syntes 7 uker ble i drøyeste laget. Men ble forklart at det kom litt an på hvor morkaken satt festet også, om det var en "lett" plass for å gro eller ikke. Siste gangen hadde morkaka festet seg ca samme sted som første svangerskapet, det kunne påvirke blødningene nå, da det kan ha dannet seg arrvev der. Anonymous poster hash: 42be9...47f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå