Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Det prikker og stikker intenst i venstre pupp til tider. Har fått litt råmelk men det renner ikke. Må klemme for å se noe. La for noen dager siden merke til at det var en lys gul liten flekk inni bh'en min, på venstre side. Kan det være utdrivningsrefleksen som er i gang allerede?? Er det tidlig? Uke 31. Anonymous poster hash: 36654...e36
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 . Anonymous poster hash: 36654...e36
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Jeg har stikkinger i puppene,ganske ubehagelig igrunn,men til meg tror jeg ikke det har noe med melka i puppene å gjøre. det bare stikker til sånn ut av det blå noen ganger og har ikke peiling på hvorfor. Utdrivningsrefleksen er annerledes enn stikkinger, da blir hele puppen hard og øm og det kan være litt smertefullt. iallefall til meg... Anonymous poster hash: cc919...548
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 jeg lakk fra ca uke 25 med nr 1. så det er ikke tidlig å lekke nå. men anbefaler deg å ikke klemme kjekt å ikke sette det i gang før etter fødsel. Anonymous poster hash: 27e14...704
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå