Gå til innhold

Farlig bilsete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan påvirker det bilstolens egenskaper om man bestiller det på nett? Går jo ut i fra at det er pakket forsvarlig, men istedefor at det blir levert forsiktig direkte fra varebil som i butikk, så blir det kastet rundt i postens pakkesorteringer før det endelig er fremme på postkontoret. Bilseter tåler jo ikke mer enn å bli mistet i bakken eller være med i en liten kollisjon før det skal skiftes ut. Er det jeg som tenker for mye her- kan jeg bestille på nett? Er mye penger å spare på det i så fall.

Anonymous poster hash: 50c57...6e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom igjen, hjelp meg litt her da... Ville du turt å bestille bilsete på nett?

Skrevet

Jeg ville ikke nølt med å bestille på nett. Jeg tviler på at bilsetene får spesialbehandling på vei til butikkene uansett, og de er vel pakket godt inn i eskene sine så de skal tåle en støyt, så jeg kan ikke skjønne at det skal være farligere å få det levert via posten. :)

Skrevet

Takk det var godt å høre minni. Til brød og sirkus så vet jeg egentlig ikke om dumsvarte ja til at det er farlig som i pverskriften, eller ja som til at du hadde turt å bestille.

Skrevet

Selvfølgelig ikke noe problem. De pakker forsvarlig, og pakker "kastes" ikke rundt i sorteringsystemet.

De setene som er i butikk har jo også blitt fraktet dit, de produserer jo ikke setene på bakrommet hos BabyShop ;)

Skrevet

Hehe. Sorry. Mente ja jeg hadde glatt bestilt på nett.

Skrevet

Selvfølgelig ikke noe problem. De pakker forsvarlig, og pakker "kastes" ikke rundt i sorteringsystemet.

De setene som er i butikk har jo også blitt fraktet dit, de produserer jo ikke setene på bakrommet hos BabyShop ;)

Jeg vet at de ikke produseres på bakrommet på babysjop, men tror det blir kjørt i lastebil frem til butikken og ikke sendt i posten. Ut fra de jeg kjenner som har jobba i posten så slenges pakkene rundt :/ men ikke sikkert det påvirker sikkerheten til bilsetet uansett siden det er godt emballert :-)

Skrevet

Jeg har bestilt på nett. Var veldig godt pakket inn, og posten er faktisk flinke med pakkene sine. Jeg fikk noe knuselig tilsendt i julegave en gang, og det var ikke særlig godt pakket inn, men det kom frem like helt :) 

Anonymous poster hash: 6e42d...2e6
Skrevet

Så bra, takk for svar damer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...