Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Hvordan påvirker det bilstolens egenskaper om man bestiller det på nett? Går jo ut i fra at det er pakket forsvarlig, men istedefor at det blir levert forsiktig direkte fra varebil som i butikk, så blir det kastet rundt i postens pakkesorteringer før det endelig er fremme på postkontoret. Bilseter tåler jo ikke mer enn å bli mistet i bakken eller være med i en liten kollisjon før det skal skiftes ut. Er det jeg som tenker for mye her- kan jeg bestille på nett? Er mye penger å spare på det i så fall. Anonymous poster hash: 50c57...6e9
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Kom igjen, hjelp meg litt her da... Ville du turt å bestille bilsete på nett? Anonymous poster hash: 50c57...6e9
Cruella De Vil Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 Jeg ville ikke nølt med å bestille på nett. Jeg tviler på at bilsetene får spesialbehandling på vei til butikkene uansett, og de er vel pakket godt inn i eskene sine så de skal tåle en støyt, så jeg kan ikke skjønne at det skal være farligere å få det levert via posten.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 Takk det var godt å høre minni. Til brød og sirkus så vet jeg egentlig ikke om dumsvarte ja til at det er farlig som i pverskriften, eller ja som til at du hadde turt å bestille. Anonymous poster hash: 50c57...6e9
Poetika med K Skrevet 12. august 2013 #6 Skrevet 12. august 2013 Selvfølgelig ikke noe problem. De pakker forsvarlig, og pakker "kastes" ikke rundt i sorteringsystemet. De setene som er i butikk har jo også blitt fraktet dit, de produserer jo ikke setene på bakrommet hos BabyShop
Serepta Skrevet 12. august 2013 #7 Skrevet 12. august 2013 Hehe. Sorry. Mente ja jeg hadde glatt bestilt på nett.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #8 Skrevet 12. august 2013 Selvfølgelig ikke noe problem. De pakker forsvarlig, og pakker "kastes" ikke rundt i sorteringsystemet. De setene som er i butikk har jo også blitt fraktet dit, de produserer jo ikke setene på bakrommet hos BabyShop Jeg vet at de ikke produseres på bakrommet på babysjop, men tror det blir kjørt i lastebil frem til butikken og ikke sendt i posten. Ut fra de jeg kjenner som har jobba i posten så slenges pakkene rundt :/ men ikke sikkert det påvirker sikkerheten til bilsetet uansett siden det er godt emballert :-) Anonymous poster hash: 50c57...6e9
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #9 Skrevet 12. august 2013 Jeg har bestilt på nett. Var veldig godt pakket inn, og posten er faktisk flinke med pakkene sine. Jeg fikk noe knuselig tilsendt i julegave en gang, og det var ikke særlig godt pakket inn, men det kom frem like helt Anonymous poster hash: 6e42d...2e6
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #10 Skrevet 12. august 2013 Så bra, takk for svar damer :-) Anonymous poster hash: 50c57...6e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå