Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Er alene med to små under tre år, og har derfor fattet en vanskelig avgjørelse om å gi bort min nydelige hund til ei som er veldig flink med hunder og er fantastisk hundetrener. Hun vil få det mye bedre, og vil få det hun trenger av stimuli og oppmerksomhet. Jeg gjør det fordi jeg vil hun skal ha det beste av alt! Hun blir gitt bort i helgen som kommer og nå har det vært så mye å gjøre de siste dagene at det er først nå jeg rekker å tenke over det. Tårene presser seg på hele tiden, men vet jeg ikke har kapasiteten til det. Huff, kommer til å bli helt forferdelig! Er så lei meg for at jeg ikke har greid å gi henne det hun trenger! Anonymous poster hash: 098e5...8e3
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Jeg synes absolutt at du klarer å gi hunden det den trenger - et godt hjem! At du ser selv at du ikke har tid til den nå er flott, det skulle flere tenkt på. Skjønner at det er ufattelig trist, men du vil finne trøst i at den har det godt og at du kan få oppdateringer på hvordan det går. Stolt, skal du være! Anonymous poster hash: 5c630...52e
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Men så fantastisk da, at du greier å se forbi dine egne behov for å ha hunden, og heller velger å gi henne til noen som kan gi henne alt hun behøver. Det står det respekt av, at du setter hundens ve og vel foran deg selv.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 Takk for svar, søte dere Ja, jeg gjør jo dette, fordi hun nettopp ikke får det hun trenger! At jeg vet hun kommer til et godt hjem er det ingen tvil om De er noen ordentlige turmennesker og superflinke med hunder Anonymous poster hash: 098e5...8e3
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 Høres ut som om du har tatt det riktige valget for hunden din - og det krever det et stort hjerte for å gjøre Hun får det tydeligvis godt der hun kommer Har du snakket med dem om at du kan passe hunden hvis de skal bort en helg eller på ferie? Da kan dere ha litt tilknytning til hunden likevel. Og kanskje kan du og barna komme på besøk der en gang i blant nå til å begynne med slik at overgangen ikke blir for stor for barna heller. Anonymous poster hash: 4c252...2ad
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #6 Skrevet 12. august 2013 Nå trodde jeg at du skulle skrive du skulle gi bort barnet ditt. Hunden får det fint den så ikke noe å si på det. Dessuten er dyr, dyr. Anonymous poster hash: a9598...263
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 12. august 2013 #7 Skrevet 12. august 2013 Du kan ikke gjøre noe bedre enn dette.. Du ser du ikke strekker til for at hunden din skal ha det godt hos deg, og gir henne derfor fra deg til noen som kan gi alt hva hunden trenger. Det beviser din kjærlighet for hunden. Så klart det vil være trist å gi fra seg et familiemedlem slik, men du gjør det av kjærligheten til dyret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå