Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 det er to år mellom våre, og det fungerer helt utmerket.. Anonymous poster hash: 34391...2bd
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Tre år. Synes de er litt små når de er to år, så det blir litt vanskeligere. Tøft å være høygravid med aktiv toåring som må løpes etter etc. Når det er sagt, har vi 1,5 år, 2,5 år og 2 år mellom våre! Fordelen er at alle leker sammen pga liten aldersforskjell! Anonymous poster hash: 89357...875
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 Vi har to gutter med 2.5 år mellom. Litt tøft i perioder, men ser at de kommer til å få veldig glede av hverandre. Anonymous poster hash: 451fd...59c
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 Her er det 4.5år imellom, de har veldig mye glede av hverandre de og;-) Ikke akkurat det du spurte om, men føler at, har man mer enn 3 år aldersforskjell, så har de ikke glede av hverandre og at de ikke leker sammen ;-) Anonymous poster hash: 9a600...78e
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #6 Skrevet 12. august 2013 Anonym bruker, on 12 Aug 2013 - 08:33, said: Tre år. Synes de er litt små når de er to år, så det blir litt vanskeligere. Tøft å være høygravid med aktiv toåring som må løpes etter etc. Når det er sagt, har vi 1,5 år, 2,5 år og 2 år mellom våre! Fordelen er at alle leker sammen pga liten aldersforskjell! Anonymous poster hash: 89357...875 Jeg har tre gutter med tre års mellomrom mellom hver. Det er ikke noe lettere å være høygravid med en treåring å løpe etter, så om du orker hadde jeg valgt å få de litt tettere. Da tenker jeg hovedsaklig på åra som kommer etterpå. Jeg brukte litt tid på å bli gravid hver gang, derfor ble det 3 år mellom. Nå når eldste er ti, mellomste sju og minste 4 er det et stort sprik i hva de interesserer seg for og hva de leker med. Eldstes fritidsaktiviteter strekker seg også til minstes leggetid, og det er ikke så lett med en mann som ukependler.De har det veldig fint sammen altså, men de har vel ikke så mye felles interesser på nåværende tidspunkt. Det gjør det litt vanskelig å tilfredsstille alle mht helgeaktiviteter og aktiviteter ellers. Men det kommer seg med alderen :-) Spesielt mellomste koser seg med både "storebroraktiviteter" og "lillebroraktiviteter" ;-) Anonymous poster hash: 0612c...cd2
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #7 Skrevet 12. august 2013 Det spiller ikke så stor rolle synes jeg. Her er det 2,5 år mellom nr en og to. 3,5 år mellom nr to og tre 21 mnd mellom nr tre og fire. De er en fin gjeng, har mye glede av hverandre og leker sammen alle sammen. De to eldste og de to yngste leker mest sammen da. Anonymous poster hash: e29e3...5e5
Gjest sussie77 Skrevet 12. august 2013 #8 Skrevet 12. august 2013 2 år. Siden jeg selv har under 2 år mellom mine, og ville ikke hatt noe særlig større aldersforskjell enn det.
Poetika med K Skrevet 12. august 2013 #9 Skrevet 12. august 2013 Vi har to år og et par måneder mellom våre, og jeg ser bare fordeler med det (uten at jeg har prøvd noe annet). Jeg tror og håper at de får mye glede av hverandre, de har det allerede og jeg håper det fortsetter. Har aldri opplevd noen sjalusi, babyen var ikke gammel før storebror hadde glemt at lillebror ikke alltid hadde vært der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå