Gå til innhold

Har du sett Hotel Rwanda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge utsatt å se den, siden jeg lenge bare ikke klarte. Men så den nå nylig. For en fantastisk god film og for en ufattelig tragedie!

Anonymous poster hash: b783d...b2a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

er en veldig god men knall tøff film. 

hvis du "likte" den kan jeg anbefale deg å lese boken: døden ville ikke ha meg. handler om den samme tragedien men fra ett litt annet synspunkt.

Skrevet

Ja, enig

Anonymous poster hash: 8ec41...125
Skrevet

Jeg så den, og jeg skriver dessverre, for mange år siden, men skulle ønske jeg ikke hadde sett den. Takler ikke sånne filmer :(

Anonymous poster hash: 96b99...841

Skrevet

er en veldig god men knall tøff film. 

hvis du "likte" den kan jeg anbefale deg å lese boken: døden ville ikke ha meg. handler om den samme tragedien men fra ett litt annet synspunkt.

Takk for tips!

Kan anbefale deg filmen Beyond Borders med Angelina Jolie forresten hvis du ikke har sett den, også en sterk film...

Skrevet

Jeg så den, og jeg skriver dessverre, for mange år siden, men skulle ønske jeg ikke hadde sett den. Takler ikke sånne filmer :(

Anonymous poster hash: 96b99...841

Takler dem ikke så bra jeg heller, men synes det er veldig viktig å se slike filmer likevel for at flest mulig skal vite om historien og menneskene som opplevde dette. grusomheter som ble begått må aldri bli glemt, da er det større sjanse for at historien gjentar seg...

Skrevet

Anbefaler også filmen sometimes in april. Den handler også om det som skjedde i Rwanda. Veldig bra film det også.

Anonymous poster hash: 42331...b69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...