Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 Føler meg nesten kjip.. Men jeg legger ut både klær og barneutstyr og får omtrent igjen det samme som jeg har betalt for det (kjøper mye på salg, handler fra utlandet osv). etter flere års bruk. Solgte en vogn i dag for 2500, som jeg kjøpte brukt for samme pris og har hatt i tre år... Men men. Folk sto i kø for å få kjøpe den. Anonymous poster hash: 70c4b...014
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 11. august 2013 #2 Skrevet 11. august 2013 Javel...? Heldige deg, eller?
Trultemor85 Skrevet 11. august 2013 #3 Skrevet 11. august 2013 So what? Du er vel ikke den eneste som prøver å tjene det man faktisk kan få.
BellaSuz Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 Det er kjøper som bestemmer hva varen er verdt, og hvis kjøperen er villig til å betale 2500 kr for en 3 år gammel vogn, ja da er den vel verdt det for han/hun da Ikke galt å gjøre det slikt. Setter man prisen for høyt så får man ikke solgt det uansett, og hvis man priser seg veldig lavt så taper man penger sannsynligvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå