Gå til innhold

Tørketrommel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal skaffe oss tørketrommel nå, og siden jeg aldri har hatt det før lurer jeg på hva dere kjører/ikke kjører i tørketrommelen? Blir klærne veldig krøllete av det? Pleier dere å kjøre noen klær bare litt i trommelen for så å henge dem opp? Målet er mindre bruk av klesstativ og mindre jobb ;-)

Anonymous poster hash: c35b6...684

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så lat at jeg kjører alt i trommel, utenom ting som ikke kan krympe - for det krymper... Jeg kjøper konsekvent en størrelse for stort til oss alle, for å kunne kjøre det i tørketrommel. Håndkler og sengetøy går også i den. Med tre aktive barn, mann og meg selv så blir det så mye vask at jeg er nødt til å bruke tørketrommelen, orker ikke stativ og stivt tøy stående i stua. Dessuten lukter det bedre av det :) det blir ikke skrukkete om du ikke lar det ligge lenge etter at trommelen er ferdig.

Skrevet

Trommer om kvelden og tar det ut om morgenen, og det er ikke krøllete. Det er gjerne bukser og gensere.

Vi har en LG. Kjøpt i fjor på whiteaway.no

Det er nr 2. Hatt en før. Den varte i over 10 år.

Anonymous poster hash: 552db...a24

Skrevet

Bruker den kun til sengklær, håndduker og vaskekluter.

Anonymous poster hash: 2581f...08a

Skrevet

Kjører stort sett alt i tørketrommel bortsett fra ull og skjorter/bluser. De henges opp rett etter vask.

Jeg tar program ekstratørr, stryker aldri klær lengre, men de må taes ut rett etter de er tørre. Legger bare sammen og hiver inn i skapet.

Skrevet

Brukar det stort sett til handdukar, undertøy, sengetøy og sokkar ( er forferdeleg kjedeleg å henge opp sokkar!) og av og til på bukser når eg treng at dei tørkar fort.  Tøyet vert ikkje krøllete, men tørketrommel slit ein del på tøyet, samt at det krympar, så eg unngår det på feks ulltøy, teskjorter, blusar, gensarar og kjolar.

Skrevet

Hvis du er som meg og glemmer at du har noe i trommelen og lar det ligge, jo da blir det krøllete;-)

Bruker trommelen på mye, ikke finvask og ting som krymper. Nå på sommeren bruker jeg den uansett lite.

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Jeg følger rett og slett vaskeanvisningen jeg. Kan det tromles, blir det tromla :)

Og ja, om tøyet får ligge i maskinen til det er kaldt, blir det skrukkete. Men om det blir tatt tidsnok blir det så slett og pent atte.

Skrevet

Jeg kjører alt bortsett fra ull, ytterklær og vanlige klær(bukser,gensere,bluser,skjorter,kjoler,fint treningstøy) i tørketrommel. :D

Må påberegne at klærne krymper litt.....

Anonymous poster hash: 5f669...e15
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen! Da får jeg sørge for å ikke la tøyet ligge og skrukke... :) håper jeg klarer det, hehe :)

Anonymous poster hash: c35b6...684

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...