Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 på tide å bli bekymret? Anonymous poster hash: 78d6b...67a
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #3 Skrevet 11. august 2013 Ikke mamma, pappa, ja eller nei? Anonymous poster hash: 547fd...517
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #5 Skrevet 11. august 2013 nei... hilsen spesialpedagog. (ved to års alder bør barnet kunne si flere ord og sette sammen noen av dem, minimum..) Anonymous poster hash: cf0d6...149
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #6 Skrevet 11. august 2013 nei... hilsen spesialpedagog. (ved to års alder bør barnet kunne si flere ord og sette sammen noen av dem, minimum..) Anonymous poster hash: cf0d6...149 Så jeg bør være beskymret når han gutter min på snart to år ikke snakker setninger? Han sier bare enkeltord,setter ikke ord sammen. Anonymous poster hash: dfe70...33b
zombie Skrevet 11. august 2013 #7 Skrevet 11. august 2013 han sier ikke et eneste ord, heller ikke mamma, pappa, ja eller nei. venter på time hos øre, nese, hals for å sjekke hørsel. HI
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #8 Skrevet 11. august 2013 nei... hilsen spesialpedagog. (ved to års alder bør barnet kunne si flere ord og sette sammen noen av dem, minimum..) Anonymous poster hash: cf0d6...149 Så jeg bør være beskymret når han gutter min på snart to år ikke snakker setninger? Han sier bare enkeltord,setter ikke ord sammen. Anonymous poster hash: dfe70...33b nei... hilsen spesialpedagog. (ved to års alder bør barnet kunne si flere ord og sette sammen noen av dem, minimum..) Anonymous poster hash: cf0d6...149 Så jeg bør være beskymret når han gutter min på snart to år ikke snakker setninger? Han sier bare enkeltord,setter ikke ord sammen. Anonymous poster hash: dfe70...33b Å sette sammen enkle ord to og to, slik som"hade mamma" "se der " osv er det som står i "manualen at en toåring bør kunne. Men ikke alle gjør det, og det trenger absolutt ikke være noe galt for det. Språket kommer som regel ofte litt "bang" en gang mellom to år tre års alder. Noen veldig få snakker ikke før de er fire år uten at det trenger å være noe i veien. Anonymous poster hash: cf0d6...149
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå