Gå til innhold

Synes du dette er spesielt? Noe med hus...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et hus som har stue og kjøkken i andreetasjen istedenfor i første? Det er også stue, soverom og et bad nede og et oppe. Hva mener du?

Anonymous poster hash: 7e7f6...187

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle det være rart? Mange bekjente har stue og kjøkken i andre etasje. Utsikten blir også bedre...

Anonymous poster hash: ea1aa...096

Skrevet

Jeg vet ikke, bare lurte på det.. For meg er det uvant. Du kommer liksom inn døren og skal opp i andre etasje.

Skrevet

Vi har det slik.

Anonymous poster hash: 8d63c...61e
Skrevet

Ganske vanlig i en del hus fra 80-tallet det da. Men noen investering med tanke på alderdom er det jo ikke.

Skrevet

Det er en perfekt planløsning! Mindre innsyn og bedre utsyn i oppholdsdelen og lettere rømningsvei fra soveetasjen (v f.eks brann)

Anonymous poster hash: 7b6bc...c0b

Skrevet

Vi har det sånn. Null innsyn og kjempefin utsikt! Elsker det :)

Skrevet

I tillegg til at varmen stiger opp, slik at soverommene holder seg kjøligere og stua blir varmere.

Berre lurt spør du meg!

Skrevet

Vokste opp i et slikt hus, helt fantastisk :)

Anonymous poster hash: defd0...2a9
Skrevet

Foreldrene mine har det slik.

Så lenge stuen og kjøkkenet er i samme etg syns jeg det er greit.

Ser at en del hus her har det i hver sin etg. og det må være veldig upraktisk og jeg ville ikke hatt det.

Anonymous poster hash: e639e...500
Skrevet

Vi har det også slik, og vi har en helt fantastisk utsikt. Deilig med svale soverom og varm stue - og trygt med enkle rømningsveier.

Anonymous poster hash: 3c857...768

Skrevet

Supert, med mindre ein har tenkt å bli gammal i huset (tru meg, trappeheis er ikkje veldig praktisk).

Skrevet

Supert, med mindre ein har tenkt å bli gammal i huset (tru meg, trappeheis er ikkje veldig praktisk).

Det er vel like upraktisk å bli gammel i et hus med stue og kjøkken i første etasje, bad og soverom i andre? Skulle gjerne hatt stue og kjøkken i andre etasje jeg :-)

Anonymous poster hash: a2fcb...c61

Skrevet

Jeg har aldri tenkt på at det er noe spesielt med sånne hus, trodde det var helt normalt jeg. Vokste opp i sånn hus, men det hadde inngang i både 1 og 2 etasje da, blir kanskje litt annerledes da?

Anonymous poster hash: 83c90...05e
Skrevet

Jeg ser fordelene med et sånt hus; enklere rømningsvei fra soverommene i tilfelle brann og finere utsikt fra stue/kjøkken. Men for min del veier ulempene tyngre; kan ikke gå ut i hagen fra stuen (vesentlig for meg med små barn), mindre sikkert å ha soveromsvinduene oppe om natten.

Skrevet

Hi her. Soverommene er i første etasje, kun et soverom er oppe i andre.

Skrevet

Det er vel like upraktisk å bli gammel i et hus med stue og kjøkken i første etasje, bad og soverom i andre? Skulle gjerne hatt stue og kjøkken i andre etasje jeg :-)

Anonymous poster hash: a2fcb...c61

Upraktisk i forhold til å ha alle essensielle rom på eitt plan. .
Skrevet

Helt vanlig i rekkehus på denne kanten av landet. Ikke så vanlig i eneboliger.

Jeg ville ikke hatt det, har familiemedlemmer som har hatt det, og samtlige peker på det at man må ned trappa og gjennom et av soverommene for å komme ut i hagen/på terrassen.

Anonymous poster hash: c0c1e...d3c
Skrevet

Vi har det sånn, men huset ligger i bakke så vi har utgang til hage fra begge etasjer. ..

Skrevet

Dagens tittel hvertfall!

Anonymous poster hash: 83574...507

Skrevet

Dagens tittel hvertfall!Anonymous poster hash: 83574...507

?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...