Gå til innhold

Hvordan være romantisk mot en mann? Trenger tips :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en som har vært så snill og god mot meg siden starten. Vi bare dater fortsatt og bor ikke på samme plass. 

Ettersom jeg har barn som han skal vente med å treffe sees vi ikke så ofte når jeg har henne. 

I morgen skal han jobbe 12 timers skift, og jeg har lyst til å gjøre noe så det blir koselig for han å komme hjem :) 

Henge noe på døra hans eller hva som helst.. 

Noen tips? 

Anonymous poster hash: 0cf50...36f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmmm.... send en fin melding... og så kan du skrive i mld at det er en liten overraskelse til han når han kommer hjem. Så lager du en kurv med yndlingstingene hana oppi... vi menn blad, sjokoladehjerter, en cola, en film du vet han liker, eller et spill? , en pose smågod, en vin?! t. . Og et brev der du har skrevet f.eks. takk for at du alltid er så hod og anill, jeg er heldig som har deg i livet mitt"

Anonymous poster hash: 95f7f...803

Skrevet

God og snill* ;-) sett den på trappen hans...

Skrevet

Hmmmmm.... send en fin melding... og så kan du skrive i mld at det er en liten overraskelse til han når han kommer hjem. Så lager du en kurv med yndlingstingene hana oppi... vi menn blad, sjokoladehjerter, en cola, en film du vet han liker, eller et spill? , en pose smågod, en vin?! t. . Og et brev der du har skrevet f.eks. takk for at du alltid er så hod og anill, jeg er heldig som har deg i livet mitt"

Å, det hørtes skikkelig koselig ut :D Veldig bra tips!

HI

Skrevet

Jeg fikk et "gavetre" av mannen en gang, en høy plante hvor han hadde pakket inn godterier (jeg eeeeeeelsker godterier) og hengt dem på ulike greiner. På toppen la han en rose. Den stod og venta på meg utenfor døren en dag jeg kom hjem. Dette var mens vi fortsatt bare datet, ikke definert som kjærester. Men sååå romantisk da! Han kjørte tilsammen i 3 timer (leverte, kjørte hjem og kom tilbake til meg på kvelden) for å overraske meg. Liker han deg på riktig måte slår det garantert ann! ;)

Anonymous poster hash: bab97...fd5

Skrevet

Jeg fikk et "gavetre" av mannen en gang, en høy plante hvor han hadde pakket inn godterier (jeg eeeeeeelsker godterier) og hengt dem på ulike greiner. På toppen la han en rose. Den stod og venta på meg utenfor døren en dag jeg kom hjem. Dette var mens vi fortsatt bare datet, ikke definert som kjærester. Men sååå romantisk da! Han kjørte tilsammen i 3 timer (leverte, kjørte hjem og kom tilbake til meg på kvelden) for å overraske meg. Liker han deg på riktig måte slår det garantert ann! ;)

Anonymous poster hash: bab97...fd5

Så koselig da :) 

Var ikke mange som skjemmer bort mannen sin her ser jeg ;D hehe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...