Bustetroll Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 Nr 1:Når kommer første bhg regning? Har jo plassen fra 1. August, men hun starter ikke før i midten av september.. Da også skal hun være mest hjemme.. Jeg har ikke fått noe brev eller noen ting før 1.August heller.. Jegvet jeg må betale fra 1. August, men kommer regningene i ettertid da?Nr 2:De livene man mottar fra venner i candy crush på facebook, hvor blir de av?Om jeg har 2 liv, og godtar et liv fra tante min f.eks, så får jeg jo ikke 3.. Ligger alle gjemt et sted? Isåfall har jeg hundrevis av liv til gode...
Bustetroll Skrevet 11. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2013 Vi fekk augustrekninga i juli. hm..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 De fleste (eller alle?) barnehager har betaling bare 11 mnd i året. Hos oss er august betalingsfri. Anonymous poster hash: e8daf...079
Bustetroll Skrevet 11. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2013 De fleste (eller alle?) barnehager har betaling bare 11 mnd i året. Hos oss er august betalingsfri. Anonymous poster hash: e8daf...079 Jeg spurte da jeg var der for å se på barnehagen før jeg takket ja eller nei.. Da sa hun at jeg måtte betale fra august av.. Håper ikke de har glemt meg.... jeg har jo takket JA til plassen på altinn der.. Så plassen er jo min..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #6 Skrevet 11. august 2013 Babyen er bare 4 mnd så bhg vet jeg ikke..Men dersom du har fullt liv, ikke godta livene på candy crush.. på min ligger det iallefall et konvolutt-symbol under liv-symbolet der alt folk har sendt meg ligger, så når jeg er tom for liv går jeg inn der og godtar et liv noen har sendt meg.Noe jeg ikke skjønner er de ekstra trekkene man får, når jeg bruker dem så virker det ikke som om jeg får noen ekstra trekk, skjønner ikke hvordan det fungerer... Anonymous poster hash: 89e85...5d3
Miss Honey Skrevet 11. august 2013 #7 Skrevet 11. august 2013 Babyen er bare 4 mnd så bhg vet jeg ikke.. Men dersom du har fullt liv, ikke godta livene på candy crush.. på min ligger det iallefall et konvolutt-symbol under liv-symbolet der alt folk har sendt meg ligger, så når jeg er tom for liv går jeg inn der og godtar et liv noen har sendt meg. Noe jeg ikke skjønner er de ekstra trekkene man får, når jeg bruker dem så virker det ikke som om jeg får noen ekstra trekk, skjønner ikke hvordan det fungerer... Anonymous poster hash: 89e85...5d3 har merket at på noen av levlene får jeg ikke ekstra trekk... godtar det, men skjer ikke noe.. teit at det er sånn.. men funker på noen andre.. den jeg holder på med nå feks..... rart det med livene, er det fordi du går gjennom fb? eneste gangene det funker for meg å motta liv er når jeg tar de fra "postkassen" inne på selve spillet...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #8 Skrevet 11. august 2013 Vi fikk første regningen som dobbelt mnd etter. Anonymous poster hash: f9e91...90d
Bustetroll Skrevet 11. august 2013 Forfatter #9 Skrevet 11. august 2013 Babyen er bare 4 mnd så bhg vet jeg ikke.. Men dersom du har fullt liv, ikke godta livene på candy crush.. på min ligger det iallefall et konvolutt-symbol under liv-symbolet der alt folk har sendt meg ligger, så når jeg er tom for liv går jeg inn der og godtar et liv noen har sendt meg. Noe jeg ikke skjønner er de ekstra trekkene man får, når jeg bruker dem så virker det ikke som om jeg får noen ekstra trekk, skjønner ikke hvordan det fungerer... Anonymous poster hash: 89e85...5d3 De ekstra trekkene må du velge før du trykker på "start spillet" Det står et 1 eller 2'tall (avhengig av hvor mange ganger du har fått 3 ekstra rtekk), trykke der, så aktiverer du bonusen,.. Jeg godtar ikke når det er fult. Men når jeg godtar når jeg kun har 2 liv f.eks, så får jeg ikke 3.. Det skjer aldri.. MÅ man være tom for liv kanskje?
Bustetroll Skrevet 11. august 2013 Forfatter #10 Skrevet 11. august 2013 Vi fikk første regningen som dobbelt mnd etter. Anonymous poster hash: f9e91...90d Nei huff da..
Bustetroll Skrevet 11. august 2013 Forfatter #11 Skrevet 11. august 2013 Babyen er bare 4 mnd så bhg vet jeg ikke.. Men dersom du har fullt liv, ikke godta livene på candy crush.. på min ligger det iallefall et konvolutt-symbol under liv-symbolet der alt folk har sendt meg ligger, så når jeg er tom for liv går jeg inn der og godtar et liv noen har sendt meg. Noe jeg ikke skjønner er de ekstra trekkene man får, når jeg bruker dem så virker det ikke som om jeg får noen ekstra trekk, skjønner ikke hvordan det fungerer... Anonymous poster hash: 89e85...5d3 har merket at på noen av levlene får jeg ikke ekstra trekk... godtar det, men skjer ikke noe.. teit at det er sånn.. men funker på noen andre.. den jeg holder på med nå feks..... rart det med livene, er det fordi du går gjennom fb? eneste gangene det funker for meg å motta liv er når jeg tar de fra "postkassen" inne på selve spillet... Da får jeg prøve det, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå