Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 Har heldigvis litt mat. Ikke kjekt, men går vel på et vis vel? Anonymous poster hash: 0db42...d2d
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #3 Skrevet 11. august 2013 Selvfølgelig går det, men det høres ufattelig kjipt ut. Blir ikke mye næringsrik mat. Har dere ikke et kredittkort dere kan bruke en. tusenlapp på, eller er økonomien så stram at det da ikke er rom for å betale ned når lønning kommer? Anonymous poster hash: 200ab...b03
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 Har ikke lyst å bruke kredittkort. Føler jeg bare forskyver problemet da. Da må jeg betale ned der og får gjerne lite neste månde og. Har litt mat i fryseren og får ellers kjøpe billig mat satser jeg på. Anonymous poster hash: 0db42...d2d
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #5 Skrevet 11. august 2013 Kan da klare å få grei næringsrik mat om man er prisbevist. Det er snakk om 9 dager og så lenge det ikke er helt skrapet i kjøkkenskap, fryser og kjøleskap. Selvsagt er det jo forskjell om det er en voksen og en baby eller 2 voksene og 5 barn for. eksempel men ja vær bevist, se hva du har og suppler med billige men bra varer så går det fint det Anonymous poster hash: 9a3bc...383
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #6 Skrevet 11. august 2013 Vi er en voksen og et barn. Må prøve så godt jeg kan ang middager og diverse å få det billig og bra allikevel. Er ikke så lenge, men lenge nok. Anonymous poster hash: 0db42...d2d
Bustetroll Skrevet 11. august 2013 #7 Skrevet 11. august 2013 Selv har jeg ca 68 kr .Hadde jo også så flax at et autotrekk hadde blitt trukket istad, sånn 5 minutter før jeg dro på butikken, og fikk avvist med 5 meter lang kø... heldigvis hadde jeg nok på kortet til å dele opp beløpet..har en sparekonto, men prøver liksom å innstille meg på at det er penger jeg IKKE har. Ellers blir det jo aldri spart.. Bare flyttet frem og tilbake, for å så bli brukt
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #8 Skrevet 11. august 2013 Selv har jeg ca 68 kr . Hadde jo også så flax at et autotrekk hadde blitt trukket istad, sånn 5 minutter før jeg dro på butikken, og fikk avvist med 5 meter lang kø... heldigvis hadde jeg nok på kortet til å dele opp beløpet.. har en sparekonto, men prøver liksom å innstille meg på at det er penger jeg IKKE har. Ellers blir det jo aldri spart.. Bare flyttet frem og tilbake, for å så bli brukt Vant ikke du tusen kroner da? Anonymous poster hash: 200ab...b03
Bustetroll Skrevet 11. august 2013 #9 Skrevet 11. august 2013 Selv har jeg ca 68 kr . Hadde jo også så flax at et autotrekk hadde blitt trukket istad, sånn 5 minutter før jeg dro på butikken, og fikk avvist med 5 meter lang kø... heldigvis hadde jeg nok på kortet til å dele opp beløpet.. har en sparekonto, men prøver liksom å innstille meg på at det er penger jeg IKKE har. Ellers blir det jo aldri spart.. Bare flyttet frem og tilbake, for å så bli brukt Vant ikke du tusen kroner da? Anonymous poster hash: 200ab...b03 jo.. Men det var jo *tenke*... På Torsdag? ja, det var på Torsdag. Det er faktisk 4 dager siden.. Jeg er flink til å bruke nesten 500 kr hver gang jeg handler.. Som er minst 5 dager i uka. Men nå er det skjerpings.. Mistet bostøtten min, men til gjengjeld kom huseier med en gledelig nyhet i går.. hun setter ned husleia med 1000 kr i mnd siden jeg nå er alene. SNILL! Skal bli flinkere til å sette opp budsjett å spare. De tusen kr gikk forøvrig til masse bleier, grøt og MME til vesla. Hvis jeg vet jeg kommer til å ha dårlig råd, kjøper jeg inn alt det nødvendige med en gang, så jeg slipper å tenke på ting til henne når jeg ikke har full konto
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå