Gå til innhold

Sko til en som skal begynne å gå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan legge inn noen linker til bra sko? Har en liten gutt som har tatt sine første steg og vet ikke hva slags sko jeg skal kjøpe.

Veldig fint om skoene passer til høst og vinteren som kommer.

Anonymous poster hash: d5bce...30b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme... Men føttene til jenta mi paser jo ingen sko.. anklene er så tjukke.. Og oppå foten er det også matte fett.. Uansett hvordan sko jeg prøver på, kommer ikke helen i bunn.. Det går liksom ikke.. Må jeg bare vente til hun vokser av seg dette fettet?

Skrevet

Likte veldig godt sko av merket superfit då ho begynte med sko, klassiske babysko for lubne føter med høg vrist :)

Men inne har vi aldri brukt sko..

Skrevet

Jeg har god erfaring med Superfit og Ponny ;-)

Skrevet

Anbefaler forresten å dra og prøve skoene, så du er sikker på at modellen passer foten til barnet ditt. ;-)

Skrevet

superfit og ecco, er det beste, 

Anonymous poster hash: 8331e...afb
Skrevet

Ecco har gode sko for de minste, Superfit er også veldig bra, og svenske Kavat.

Skoene må absolutt prøves på, gå til en god skobutikk. I Oslo har Grendsens Skotøymagsin i Grensen 12 o Agnar Hagen i Bogstaddveien store barneavdelinger med godt utvald og de som jobber der har peiling.

Anonymous poster hash: 0f811...503

Skrevet

Er ikke sikkert du trenger sko med en gang, selv om han har tatt sine første skritt. Kan ta en stund før han går ordentlig, og det er ofte mye vanskeligere å gå med sko på. Tipper han uansett blir sittende i vogna når dere er på turer osv, så da er det sikkert likegreit med fotposer fra f.eks reima. De tåler å brukes ute og det er lettere for barnet å gå. Så slipper du å trø sko på de små føttene enda.. Bare et tips... Når han går stødig selv og sånt da er det greit å ha sko. Vil forresten anbefale ecco som første sko, men det finnes sikkert mange andre gode sko.

Anonymous poster hash: fa07b...8c9
Skrevet

Vi har hatt ecco-sko. De er mye lettere enn mange andre sko, så synes det har vært et godt valg. Kjøp noen joggesko/småsko som passer nå. Til vinteren trenger kanskje barnet en størrelse større uansett, så hadde ikke tenkt så mye på at skoene som kjøpes nå skal være praktiske til vinteren.

Anonymous poster hash: 5c359...997

Skrevet

Noen som kan legge ut linker med bilde?

Anonymous poster hash: d5bce...30b
Gjest sussie77
Skrevet

Superfit og Pony har vi brukt. Og vært veldig fornøyd med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...