Gå til innhold

Fritidsklær...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forsømmer meg selv når det gjelder det meste. Har aldri råd til klær selv, er det noen kroner til overs handler jeg til ungene.

Fritidsklær, ala allværsjakke/bukse har jeg ikke. Ei heller lett tøy for å trimme en rask tur, og heller ikke sko.

Nå har jeg bursdag snart og bestemte meg for å bruke evt gavepenger på slikt. (Og ikke mat eller regninger;))

Kan nok ikke unne meg Bergans, må nok legge meg på et litt rimeligere nivå.

Vil gjerne ha tips til hvilke merker som holder mål og om de evt har salg noe sted.

Hjelp!

Anonymous poster hash: 0a008...7f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stormberg er supert. Ellers har Ellos også mye ok.

Skrevet

stormberg, prøv på nettet eller så har de jo egne butikker !!

ellers er det bare å dra på XXL for eksempel og se etter tilbud kan få mye fritidsklær der for en billig penge, både før og etter salg, så lenge du ikke må ha Bergans :)

Skulle gjerne investert i noe slikt selv, har en regndress som er et par hakk for liten =/

Gratulerer med dagen ;)

Anonymous poster hash: 38358...ede
Skrevet

Jeg liker godt Skogstad og Stormberg

Anonymous poster hash: 59b25...70b
Skrevet

Jeg forsømmer meg selv når det gjelder det meste. Har aldri råd til klær selv, er det noen kroner til overs handler jeg til ungene.

Fritidsklær, ala allværsjakke/bukse har jeg ikke. Ei heller lett tøy for å trimme en rask tur, og heller ikke sko.

Nå har jeg bursdag snart og bestemte meg for å bruke evt gavepenger på slikt. (Og ikke mat eller regninger;))

Kan nok ikke unne meg Bergans, må nok legge meg på et litt rimeligere nivå.

Vil gjerne ha tips til hvilke merker som holder mål og om de evt har salg noe sted.

Hjelp!

Anonymous poster hash: 0a008...7f8

Hva skal du bruke det til?

Hvis du virklig ikke har noe av typen fritidsklær og sko vil jeg i første omgang anbefale deg at du satser på et par bra joggesko, en anorakk og en treningstights, eventuelt en treningsBH om du ikke har det. Annet trenger du egentlig ikke.

Anonymous poster hash: 219c5...7b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...