Gå til innhold

Tre fødsler på to år!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er visst gravid igjen! Når tredjemann blir født er første akkurat bikket to. Noen som har gjort det samme?

Har verdens mest harmoniske barn fra før, og familie som stiller opp - men tenker litt på hvordan jeg skal ta vare på meg selv og kroppen min oppi dette.. Spiser vitaminer som bare det, men kanksje dere har noen flere tips?

Dette blir hett! Puh!

Anonymous poster hash: ecf6f...983
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen tips herfra, men gratulerer så mye!

Skrevet

Ingen tips herfra, men gratulerer så mye!

Tusen takk!:)

Skrevet

Gratulerer med graviditeten! :)

Skrevet

Wow! Skikkelig fruktbarhetsgudinne du :) Gratulerer! Ingen tips herfra heller, dessverre..

Skrevet

Gratulerer så mye!

Hvor gamle er de andre barna dine? Spør bare av ren nysgjerrighet siden jeg snart har tre tette selv. Her er eldste ikke 3 enda.

Anonymous poster hash: 693f4...304

Skrevet

Wow! Skikkelig fruktbarhetsgudinne du :) Gratulerer! Ingen tips herfra heller, dessverre..

Så ironisk.. Jeg hadde egentlig fått beskjed om at jeg ikke kunne få barn. "Kun en eggstokk og sjeldne eggløsninger".. Jaja :P

Skrevet

# 6: Når tredje blir født er eldste 26 mnd og mellomste 14 mnd.

Skrevet

Imponerende... trodde jeg hadde tre tette ;)

36mnd, 18mnd og termin om 3 uker.

Skrevet

Så ironisk.. Jeg hadde egentlig fått beskjed om at jeg ikke kunne få barn. "Kun en eggstokk og sjeldne eggløsninger".. Jaja :P

En inspirasjon til alle som får den samme knusende beskjeden da! :) 

Skrevet

Her har vi 4 med !4, 15 å 14 mnds mellomrom. Gått veldig greit det altså;) har vært heldig med svangerskap og fødsler, bortsett fra massive blødninger etter nr 4. Har heller ikke en spessielt hektisk hverdag, men så er jeg veeeeldig avslappet til det meste da:-)

Anonymous poster hash: 1e182...ab0

Skrevet

Her har vi 4 med !4, 15 å 14 mnds mellomrom. Gått veldig greit det altså ;) har vært heldig med svangerskap og fødsler, bortsett fra massive blødninger etter nr 4. Har heller ikke en spessielt hektisk hverdag, men så er jeg veeeeldig avslappet til det meste da:-)

Anonymous poster hash: 1e182...ab0

Fikk du noen reaksjoner på sykehuset/fra jordmor på de tette svangerskapene?

Sist svangerskap spurte jordmoren min rett ut om det var "et arbeidsuhell", skinte igjennom at hun syntes dette var VELDIG tett. Gruer meg litt til møtet med sykehuset nå (alle barna har vært planlagte, vi ønsker oss tette barn).

HI

Skrevet

Jeg hat tvillinger som vil være 13 mnd når jeg har termin, og da kommer det nok et tvillingpar. Fått litt reaksjoner fra den yngre garde, den eldre garde jeg har truffet på gjennom kontroller og slikt synes det er stas. Mens de forbereder meg på at det vil bli tøft.

Anonymous poster hash: 7499c...4ae

Skrevet

Jeg har en på snart 3,5 år, 2 år og 6 uker. Oppi det hele har jeg ryggproblemer, ble nok litt for tett for kroppen for svangerskapene var tøffe med mye vondt. Var veldig flink til å trene siste gang, så mitt tips er å trene!!! En sterk og sunn kropp tåler mer!! Yoga og styrke er helt

Suverent for en gravid kropp!! Gratulerer!!

Anonymous poster hash: db9e8...9e2

Skrevet

Gratulerer :)

Har "bare" født to ganger ila 16 mnd, men pass på og få nok søvn ;) Hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...