Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 Er det flere som er alene med ett barn? Er det mye bare dere to? Keg er alene med mitt barn, og på hverdagene og noen helger er det bare oss 2 (barnet går i barnehage da) Dette har ikke vært noe problem før, jeg syns vi har kost oss. Men nå når barnet begynner å bli større har jeg en følelse av at barnet har behov for flere enn meg mer enn før, og jeg er redd barnet føler seg ensom eller syns det er trist at det er mye bare oss 2. Hvor mye er drre andre alenemødre alene med barnet deres? Hva føler dere rundt det? På forhånd takk for svar:-) Hilsen litt bekymret alene mor on dagen. Anonymous poster hash: 5cf85...205 Anonymous poster hash: 1ef3a...6dc
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #2 Skrevet 11. august 2013 Beklager skrive feil, burde rettet opp før jeg postet Anonymous poster hash: 1ef3a...6dc
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #3 Skrevet 11. august 2013 Jeg er i den situasjonen og føler på alt det du sier. Siden han går i barnehagen får han jo mye stimulans der og hvis du av og til treffer andre burde det jo gå greit. Jeg tenker at de setter pris på alenetid med mamma i en ellers hektisk hverdag De trenger ro og fred de også. Anonymous poster hash: 086d1...6f6
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 Godt å høre fra flere i samme situasjon. Ja jeg tenker også at det sikkert er godt, vi har hvertfall et rolig og harmonisk hjemmemiljø da, er bare redd for at det blir for mye av det og at tiden utenom barnehagen blir for lite variert og ensformig. Ikke lett å være mamma, mange bekymringer:-) Anonymous poster hash: 1ef3a...6dc
Kliko Skrevet 11. august 2013 #5 Skrevet 11. august 2013 Jeg er alene og det er klart det blir mye alenetid for meg og barnet, i hvertfall i hverdagen. I helgene er vi mye med andre barn og deres foreldre. Om så bare på lekeplassen, stranda osv. Har et par venner med barn og er flink til å finne på ting med kompiser og deres foreldre :-) Tror ikke barnet tar noen skade av å ikke ha fler hjemme. Etter en hel dag i barnehagen må det jo være godt å komme hjem hvor det er stillhet og fred?:-)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #6 Skrevet 11. august 2013 Ja, håper det:-) Anonymous poster hash: 1ef3a...6dc
...gull... Skrevet 11. august 2013 #7 Skrevet 11. august 2013 jeg er veldig med på den. er også alene med en og syns at ukedagene er greie. går mye tid bort der uansett, men helgene syns jeg er mer ensomme. jeg er ganske ung og har lite venner med barn på samme alder. i tillegg så er jeg 100% alene så det er mye bare oss to. så om det er noen alenemødre i bodø som vil møtes så for all del rop ut
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 11. august 2013 #8 Skrevet 11. august 2013 Jeg og vesla koser oss mye samme bare oss to. Vi er flink til å bruke helgene på å finne på sosiale ting bare oss to, eller med familien min. Har ingen venner med barn som vi kan være med så.. I ukedagene går dagen så fort, og jeg vil ikke dra henne med rundt på besøk fordi jeg føler at hun ikke får slappet av før hun skal legge seg. Vi er mye utenfor i nabolaget etter middag da, men hun liker ikke andre barn. Blir sjenert og flau, og liker ikke at de plukker og tar på henne, så jeg har ikke helt det problemet enda.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #9 Skrevet 11. august 2013 jeg er veldig med på den. er også alene med en og syns at ukedagene er greie. går mye tid bort der uansett, men helgene syns jeg er mer ensomme. jeg er ganske ung og har lite venner med barn på samme alder. i tillegg så er jeg 100% alene så det er mye bare oss to. så om det er noen alenemødre i bodø som vil møtes så for all del rop ut Jeg bor på Østlandet, ellers ville jeg gjerne møtt deg:-) Anonymous poster hash: 1ef3a...6dc
Gjest Eilicic Skrevet 11. august 2013 #10 Skrevet 11. august 2013 Jeg er også alene med en gutt på 4 år og i ukedagene er det bare oss to som regel, etter barnehagen og jobb, og det er egentlig greit siden jeg ikke er hjemme før 15.45, da er det middag og tid til å slappe av eller å gå ut litt å spille fotball. Jeg kjenner din bekymring ang, at du føler at barnet nå viser større behov for å være sammen med andre, og det er sundt, det er fint om barnet ditt får vært sammen med andre også alene, min har hvertfall det, men dessverre er det slik at det skjer bare en og annen sjelden gang. Men jeg merker at sønnen min nå er på søken etter en farsfigur, noe han aldri har hatt, så klart han har sin far, men han treffer han bare ett par ganger i året på grunn av avstanden, dessuten er faren for umoden til å kunne være en ordentlig farsfigur. Jeg har nå nettopp innledet ett forhold til en jeg har brukt langt tid på å bli kjent, det er fremdeles en god stund før de får treffes, men jeg håper med tiden at vårt forhold holder seg sterkt slik at vi kanskje en dag blir en familie, da vil sønnen min få en utmerket farsfigur i hverdagen, og det kommer han til å elske. Ønsker deg masse lykke til, du er tross alt mammaen hans, og du er den viktigste han er sammen med uansett
Subwoofer Skrevet 11. august 2013 #11 Skrevet 11. august 2013 jeg er veldig med på den. er også alene med en og syns at ukedagene er greie. går mye tid bort der uansett, men helgene syns jeg er mer ensomme. jeg er ganske ung og har lite venner med barn på samme alder. i tillegg så er jeg 100% alene så det er mye bare oss to. så om det er noen alenemødre i bodø som vil møtes så for all del rop ut Jeg er alene i Bodø med en gutt på snart 10 mnd
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #12 Skrevet 11. august 2013 Jeg er også alene med en gutt på 4 år og i ukedagene er det bare oss to som regel, etter barnehagen og jobb, og det er egentlig greit siden jeg ikke er hjemme før 15.45, da er det middag og tid til å slappe av eller å gå ut litt å spille fotball. Jeg kjenner din bekymring ang, at du føler at barnet nå viser større behov for å være sammen med andre, og det er sundt, det er fint om barnet ditt får vært sammen med andre også alene, min har hvertfall det, men dessverre er det slik at det skjer bare en og annen sjelden gang. Men jeg merker at sønnen min nå er på søken etter en farsfigur, noe han aldri har hatt, så klart han har sin far, men han treffer han bare ett par ganger i året på grunn av avstanden, dessuten er faren for umoden til å kunne være en ordentlig farsfigur. Jeg har nå nettopp innledet ett forhold til en jeg har brukt langt tid på å bli kjent, det er fremdeles en god stund før de får treffes, men jeg håper med tiden at vårt forhold holder seg sterkt slik at vi kanskje en dag blir en familie, da vil sønnen min få en utmerket farsfigur i hverdagen, og det kommer han til å elske. Ønsker deg masse lykke til, du er tross alt mammaen hans, og du er den viktigste han er sammen med uansett Tusen takk:-) Lykke til med den nye mannen, så heldig du er:-) Anonymous poster hash: 1ef3a...6dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå