Gå til innhold

Faen, Faen nå er jeg skikkelig oppgitt :((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene og mannen har hatt garasjesalg i dag mens jeg var på dagvakt. Jentungen har solgt en diger sparegris som jeg hadde spart vel 8000 kroner som var i sedler i den og nå er den solgt for 30 kroner :((

Aner jo ikke hvem som har kjøpt den og må vel bare regne de pengene som tapt for alltid :( Er skikkelig sur nå og nærmest forbanna på mannen som ikke sjekket om det kunne være penger i sparegrisen.

Anonymous poster hash: 39dd3...126
Videoannonse
Annonse
Gjest Gullguttene
Skrevet

Hvem har 8000 kroner i en sparegris? Tenk om dere skulle være så uheldig at huset deres skulle brenne. Da ville pengene blitt borte da og. Ikke mye gjennomtenkt. Likevel burde mannen selvfølgelig sjekket grisen først.

Skrevet

Jeg synes det er merkelig at mannen din ikke VISSTE at det var penger i den, jeg!

Anonymous poster hash: a5748...b6e

Skrevet

Oy, skikklig surt.. :s Du får håpe at det er noen ærlige sjeler som leverer pengene tilbake da.

Anonymous poster hash: 5387f...ac7
Skrevet

Hvem har 8000 kroner i en sparegris? Tenk om dere skulle være så uheldig at huset deres skulle brenne. Da ville pengene blitt borte da og. Ikke mye gjennomtenkt. Likevel burde mannen selvfølgelig sjekket grisen først.

Å.....herre.....gud... For ett svar. Hvor oppbevarer du tingene dine? Og ungene dine? For du har vel ikke ting og unger i huset vel? Svært uansvarlig av deg i så fall. Tenk på brann!

Anonymous poster hash: cc9a5...413

Skrevet

Det er penger jeg har tjent på strikking og kakebaking og jeg løper da ikke i banken hver gang jeg har tjent en slant. Skulle bruke pengene på ny spisestue. Er jo lov og håpe på en ærlig sjel, mannen trodde det var en familie med 2 barn som kjøpte den.

Anonymous poster hash: 39dd3...126
Skrevet

Jaja, noen blir ihvertfall lykkelige i dag ;)

Anonymous poster hash: 5d7d6...a36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...