Gjest Vicky Pollard Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 Fy faen, sier jeg bare, var god Pizza.... Burp...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #2 Skrevet 11. august 2013 det har jeg gjort før også.. flere ganger på peppes osv... Anonymous poster hash: 64a85...ca0
Gjest Siklerotte Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 Som om det er noen bragd? En gang spiste jeg faktisk en hel STOR pizza fra Peppes alene. Har fortsatt problemer med å forstå hvordan jeg fikk det til.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 11. august 2013 #5 Skrevet 11. august 2013 Som om det er noen bragd? En gang spiste jeg faktisk en hel STOR pizza fra Peppes alene. Har fortsatt problemer med å forstå hvordan jeg fikk det til. Wow, det der burde du fått diplom for, og bilde på veggen på Peppes
Gjest Siklerotte Skrevet 11. august 2013 #6 Skrevet 11. august 2013 Som om det er noen bragd? En gang spiste jeg faktisk en hel STOR pizza fra Peppes alene. Har fortsatt problemer med å forstå hvordan jeg fikk det til. Wow, det der burde du fått diplom for, og bilde på veggen på Peppes Jeg synes i grunnen det, ja - det er kanskje mer imponerende enn flaut?
Gjest Vicky Pollard Skrevet 11. august 2013 #7 Skrevet 11. august 2013 Som om det er noen bragd? En gang spiste jeg faktisk en hel STOR pizza fra Peppes alene. Har fortsatt problemer med å forstå hvordan jeg fikk det til.Wow, det der burde du fått diplom for, og bilde på veggen på Peppes Jeg synes i grunnen det, ja - det er kanskje mer imponerende enn flaut? Helt klart mer imponerende;)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #8 Skrevet 11. august 2013 Jeg spiser alltid en stor halv pizza alene når jeg er på peppes.Blir nesten flau men jeg spiser godt.Sitter ikke å pirker i maten.Men spiser til jeg blir mett:) Anonymous poster hash: 04bf0...3f5
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #10 Skrevet 11. august 2013 Ikke noe problem det :-) Av og til er det ikke bunn i magen... Ta feks de oreokakene på peppes. Mange sier at de er så mektige, de klarer ikke en hel og må dele - har aldri kjent på det problemet. Kunne glatt spist to sånne etter en halv pizza. Gjerne derfor jeg sliter med horisintal vekst? Anonymous poster hash: eb085...712
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #11 Skrevet 11. august 2013 Horisontal Anonymous poster hash: eb085...712
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #12 Skrevet 11. august 2013 Har du trykt i deg en halvstor pizza, eller en halv, stor pizza? Anonymous poster hash: ed1bc...72e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå