Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 Kom over en tråd som dette på et annet forum, og må ærlig innrømme at jeg lo høyt av flere av historiene Noen her inne som vil dele sine opplevelser? Anonymous poster hash: 3a94b...fd4
Rødhettien Skrevet 11. august 2013 #2 Skrevet 11. august 2013 Var med en fyr hjem engang. Jeg var nok rundt 21 og festet en del på den tidrn . Når jeg våknet om morningen ville jeg bare komme meg t h..... hjrm! Fyren var ekkel og jeg visste ikke hvor jeg var engang . Når jeg skulle ringe etter noen som kunne hente meg holdt han meg fast nedi sengen og sa at han ville at jeg skulle bli der for alltid. Han ville ha meg på rommet som fange . Han sa dette på en tullete måte og med et smil, men jeg kom meg j..... fort ut derfra kan eg love deg
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #3 Skrevet 11. august 2013 Det er ikke en historie om sexen i den forstand, men leiligheten jeg kom inn i. Ble med en fyr hjem for noen år siden. Jeg hadde møtt han ved flere anledninger da vi hadde mange felles bekjente. Velkledd og kjekk fyr på mange måter. Jeg hadde derfor ingen betenkeligheter da jeg ble med han hjem. Det jeg derimot ble møtt av, var ikke hjemmet til en psykisk frisk person. Jeg fikk totalt sjokk, og det til tross for at jeg var ganske så full. Hele leiligheten, dvs. fra soverommet og videre inn i stue/åpen kjøkkenløsning var fylt av1,5 l Colaflasker som var stablet tett i tett. Hele kjøkkenbenken var FULL av Grandiosa-esker (jeg lurer fortsatt på hvordan han kom seg til komfyren, han må ha ryddet vei for hver gang) og på hele spisebordet var dekket av både Colaflasker og en enorm mengder med McDonald's-søppel. Vi snakker flere hundre Colaflasker, altså. Og nei, han kommenterte det ikke engang. I ettertid har jeg møtt han flere ganger, fortsatt velstelt, morsom og hyggelig - og nå har han til og med samboer. Skjønner ikke hvordan han fikk det til. Anonymous poster hash: ef0c9...d76
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 Han som sovnet med ståpikk.. før vi hadde begynt. Har senere hørt rykter om at han blander stoff og alkohol, og det forklarer jo en del Han våknet alene, for å si det slik... Han som nærmest tok "kvelertak" på meg i søvne etterpå. Lå helt i ro, da holdt han seg i ro også, var umulig å vekke ham. Han fikk heller aldri en ny sjanse... Han som hadde en så liten en at jeg ikke kjente den. Stakkar mann, han var den skjønneste man kan tenke seg, flott å se på, passe barsk, snill, intelligent osv. Men, det skal være sagt, hadde det ikke vært fordi han bodde fast i utlandet så hadde han trolig fått flere sjanser han. Veldig flott person. Og av og til er det jo alkoholen som påvirker størrelsern også. Men det morsomste må ha vært han som stivnet totalt med livredde øyne midt i akten. Jeg forstod ikke noe. Mannen prøvde panisk å fortelle meg noe med øynene. Tok litt tid før jeg oppdaget at rottweileren jeg passet hadde kommet seg inn på soverommet og hang med hodet på sengekanten og lurte på hva som foregikk..... med snuten svært få cm fra utstyret til mannen Anonymous poster hash: 843e5...589
Gjest Vicky Pollard Skrevet 11. august 2013 #5 Skrevet 11. august 2013 Vil ikke snakke om det.. Hadde lyst til å gnage av meg handa da jeg våknet med han på den dagen derpå.... Huff..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #6 Skrevet 11. august 2013 Han som hadde skikkelig liten penis, men sa hele tiden "kjenn på den her, kjenn denne sværingen i fitta di" Kasta han fort på dør for å si det sånn... Tipper penisen hans var like liten som langfingeren min. Han som snakket dirty konstant under hele akten. Greit med litt dirty talk, men det tok fullstendig av. Jeg avbrøyt og kom meg til helvete hjem! Han som kom etter et halvt minutt... Han la selv på sprang Anonymous poster hash: 94c4b...ebd
Gjest LA8PV Skrevet 11. august 2013 #7 Skrevet 11. august 2013 Må være den da søsteren kom inn under akten og skjelte han ut fordi jeg var for ung ut for han (noe hun forsåvidt hadde helt rett i).
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #8 Skrevet 11. august 2013 Fleire? Anonymous poster hash: bf4ff...b58
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #9 Skrevet 11. august 2013 Nei, jeg er ikke så løs i strikken, gitt Anonymous poster hash: 638ba...a0c
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #10 Skrevet 11. august 2013 Han jeg våkna opp sammen etter en alt for fuktig kveld på byen.. Sexen husker jeg ikke alt for mye av, for uten at han tok kveler tak på meg mens jeg red han..! Men det første jeg så da jeg våkna opp var en masse Lego og plakater av fotballspillere. Og det faktum at jeg våkna opp i nederkøa på en køseng.. Skjønte raskt at han delte rom med sønnen. Anonymous poster hash: 88415...820
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #11 Skrevet 11. august 2013 Jeg hadde akkurat blitt dumpa, drukket meg full og skulle trøste meg med en mann jeg egentlig hadde null interesse for. Midt under aktet stønnet jeg entusiastisk navnet på eksen som dumpet meg... Gud for en pinlig stemning!!! Anonymous poster hash: 2aa8e...983
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå