Gå til innhold

Overraskelsesfest for venninne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun fyller 25 år og tenkte å ordne en overraskelse og invitere en del venner.

Hva hadde dere blitt glad for? Andre som har arrangert lignende?

Hun har vært litt deppa i det siste og vil muntre henne opp:)

Anonymous poster hash: 99b13...d89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig syns jeg temafester er kjempemorsomt :P men det finnes jo en del som ikke liker den type fest også.  Har veldig lyst til å gjøre det samme for en venninne av meg som fyller 25 nå om en liten stund, men hun hater temafester :P hehe

Jeg hadde blitt så glad for supriseparty i bursdagsgave :D

Skrevet

Personlig syns jeg temafester er kjempemorsomt :P men det finnes jo en del som ikke liker den type fest også. Har veldig lyst til å gjøre det samme for en venninne av meg som fyller 25 nå om en liten stund, men hun hater temafester :P hehe

Jeg hadde blitt så glad for supriseparty i bursdagsgave :D

Det hadde gått faktisk. Hehe.. me usikker på om hun er så fan!:P

Men ja. Jeg hadde blitt kjempe glad for at noen hadde tenkt på meg. Så håper hun setter pris på det.

Vil bare finne på noe litt spesielt :)

Anonymous poster hash: 99b13...d89

Skrevet

Kanskje der er nok at det er en overraskelsesfest? Ikke sikkert du trenger å gjøre så mye mer enn det. Lag mat, ordne velkomstdrikk, kanskje litt pynt, et "gratulerer med dagen"-banner? Jeg gjorde det for søsteren min da hun ble 30, det holdt lenge! Hun ble kjempeoverrasket og kjempeglad! Alliér deg med noen som sørger for at hun kommer til lokalet/hjem der festen arrangeres, gjerne sånn at hun har pyntet seg litt først, så hun slipper å være den eneste i joggebukse, liksom... Da svigermor fikk overraskelsesfest, fikk hun spa m/sminking i gave av en venninne, så visste vi at hun var klar for fest! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...