Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 Hun fyller 25 år og tenkte å ordne en overraskelse og invitere en del venner. Hva hadde dere blitt glad for? Andre som har arrangert lignende? Hun har vært litt deppa i det siste og vil muntre henne opp:) Anonymous poster hash: 99b13...d89
Oslomama Skrevet 11. august 2013 #2 Skrevet 11. august 2013 Personlig syns jeg temafester er kjempemorsomt men det finnes jo en del som ikke liker den type fest også. Har veldig lyst til å gjøre det samme for en venninne av meg som fyller 25 nå om en liten stund, men hun hater temafester hehe Jeg hadde blitt så glad for supriseparty i bursdagsgave
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #3 Skrevet 11. august 2013 Personlig syns jeg temafester er kjempemorsomt men det finnes jo en del som ikke liker den type fest også. Har veldig lyst til å gjøre det samme for en venninne av meg som fyller 25 nå om en liten stund, men hun hater temafester hehe Jeg hadde blitt så glad for supriseparty i bursdagsgave Det hadde gått faktisk. Hehe.. me usikker på om hun er så fan!Men ja. Jeg hadde blitt kjempe glad for at noen hadde tenkt på meg. Så håper hun setter pris på det. Vil bare finne på noe litt spesielt Anonymous poster hash: 99b13...d89
GeeGee Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 Kanskje der er nok at det er en overraskelsesfest? Ikke sikkert du trenger å gjøre så mye mer enn det. Lag mat, ordne velkomstdrikk, kanskje litt pynt, et "gratulerer med dagen"-banner? Jeg gjorde det for søsteren min da hun ble 30, det holdt lenge! Hun ble kjempeoverrasket og kjempeglad! Alliér deg med noen som sørger for at hun kommer til lokalet/hjem der festen arrangeres, gjerne sånn at hun har pyntet seg litt først, så hun slipper å være den eneste i joggebukse, liksom... Da svigermor fikk overraskelsesfest, fikk hun spa m/sminking i gave av en venninne, så visste vi at hun var klar for fest! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå