Nettie+jentungen Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 Hei, håper noen kan hjelpe meg med polarklokka mi. Jeg har en FT80 som jeg måtte byttebatteri på, jeg satte selvsagt samboeren på dette oppdraget. Han byttet det og klokka skrudde seg på, men så av igjen. Trykka litt på knappene og så skrudde den seg på igjen, men så av igjen. Tipper dårlig kontakt eller? Må jeg rett og slett sende den inn?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #3 Skrevet 11. august 2013 det som er kjedelig med polar sine klokker er at du mister alt av garantier og reklamasjonsrett når du åpner klokken selv. det samme gjelder om du leverer den til urmaker. Polar skal gjøre alt selv, og i verste fall risikerer du å måtte kjøpe deg ny klokke.Jeg ha jobbet i 3 år hos urmaker i bergen, og jeg vet at polar er innmari sære på sånt. Anonymous poster hash: 2bda7...e6c
Nettie+jentungen Skrevet 11. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2013 det som er kjedelig med polar sine klokker er at du mister alt av garantier og reklamasjonsrett når du åpner klokken selv. det samme gjelder om du leverer den til urmaker. Polar skal gjøre alt selv, og i verste fall risikerer du å måtte kjøpe deg ny klokke. Jeg ha jobbet i 3 år hos urmaker i bergen, og jeg vet at polar er innmari sære på sånt. Anonymous poster hash: 2bda7...e6c Vi har positive erfaringer, men er en stund siden vi har sendt inn noe.. Bah... Men på nettsiden står det at man kan skifte batteriet selv. Var nemlig derfor vi prøvde selv. Jeg kan jo evt ringe og høre, vet de har et servicekontor og to andre steder som tar i mot klokkene her i byen.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #5 Skrevet 11. august 2013 vil tro at de hjelper deg... kanskje du må betale for en rep som kanskje kunne gått på garanti. Anonymous poster hash: 2bda7...e6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå