Gå til innhold

hvilken strømleverandør har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er du fornøyd? Hva betaler dere for strømmen?

Vi har leid lenge og betalt på undermåler. Nå skal vi flytte i eget hus og må velge strømleverandør.

Huset er på 185 kvm. (Boareale) og fyres med varmepumpe og ved ovn. Der er varmekabler på begge bad.

Vi har 2 barn så der blir mye klesvask, tørketrommel bruk og oppvaskmaskin bruk. Jeg skal tørke klær ute når det er mulig men noe tørkestativ inne blir det ikke ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

telinet energi,  35 øre per kwt.  fastpris. :) synes det var billig. før betalte jeg 47 øre gjennom hurum, som egentlig skulle være superbillig..

Anonymous poster hash: 15208...7d9
Skrevet

Jeg vet vi kjøper fra Ustekveikja, men resten er mannens oppgave :P

Vi også. Og man skal ALLTID velge spotpris. Så fremt man ikke har økonomi til å takle svingningene i prisene, da velger man fastpris nåran går en bra deal.

Uansett bør man velge en leverandør som produserer selv fremfor en som bare kjøper og selger.

Jeg har en mann som jobber i kraftbransjen og har lært en del om dette etter jeg traff ham kan man si.

Anonymous poster hash: f85af...9e0

Skrevet

Jeg vet vi kjøper fra Ustekveikja, men resten er mannens oppgave :P

Vi også. Og man skal ALLTID velge spotpris. Så fremt man ikke har økonomi til å takle svingningene i prisene, da velger man fastpris nåran går en bra deal.

Uansett bør man velge en leverandør som produserer selv fremfor en som bare kjøper og selger.

Jeg har en mann som jobber i kraftbransjen og har lært en del om dette etter jeg traff ham kan man si.

Anonymous poster hash: f85af...9e0

Kanskje det er regionalt? Når jeg søker på konkurranse tilsynet kommer denne langt nede på lista.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...