MammantilNurket Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 (endret) bare for å provosere. Synes dere er litt lite kreative. Hallooo??? "Kolikk finnes ikke", liksom?? Her er noen MYE BEDRE forslag til temaer/problemstillinger: - Svangerskapsdepresjon er et sosialt konstruert fenomen - slutt og skap dere. - Jeg har ikke fått barnehageplass til høsten - kan jeg bruke barneparkeringen på Storsenteret eller IKEA i stedet? - Ammetåke er en myte - bare koketteri fra mødrenes side. - Jeg setter barnet mitt i vippestol foran TV'n mens jeg er på DiB - er jeg en dårlig mor? - Kan jeg gi MME til katten? - Babyen har fått "måne" - hvor kan jeg kjøpe tupé? - Jeg er tom for barnemat på glass og butikken er stengt - kan jeg gi babyen et par skjeer "Whiskas"? - Bekkenløsning er en psykosomatisk lidelse. Endret 11. august 2013 av MammantilNurket
Gjest Visten Vrangskapning Skrevet 11. august 2013 #2 Skrevet 11. august 2013 Du, MME til katten liksom... hva med "jeg er fri for MME, kan vi gi barnet en flaske kattemelk?"
MammantilNurket Skrevet 11. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2013 Du, MME til katten liksom... hva med "jeg er fri for MME, kan vi gi barnet en flaske kattemelk?" Storartet! Alternativt: Jeg har masse melk og har pumpet meg - er det farlig å gi litt til pus?
Ikkenonick Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 Du, MME til katten liksom... hva med "jeg er fri for MME, kan vi gi barnet en flaske kattemelk?" Storartet! Alternativt: Jeg har masse melk og har pumpet meg - er det farlig å gi litt til pus? Pus har mye melk og jeg fikk klemt ut litt, kan jeg gi til babyen? Kan ikke amme selv ennå for jeg var på fylla til kl 7 i dag morges...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #5 Skrevet 11. august 2013 Jeg synes det er så stygt med flatt bakhode at jeg foretrekker å la babyen sove på magen. Krybbedød er da umulig sååå farlig? (Og dette er et reellt spørsmål fra en amerikansk småbarnsmor på tv-showet The Doctors. Faktisk). Anonymous poster hash: 7b1fe...de9
Cruella De Vil Skrevet 11. august 2013 #6 Skrevet 11. august 2013 Haha, jeg kunne trengt tupe til mine når de var små...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #7 Skrevet 11. august 2013 Fantastisk! Anonymous poster hash: 2f184...fe4
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #8 Skrevet 11. august 2013 Takk for tips!! Anonymous poster hash: 29351...cfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå