Gjest Nerdens'mus Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 Har 2 mål hage jeg. Svigermor er hageentusiast og snakker om å gjenopprette Hagen min til fordumsstorhet. Hagen bærer preg av å ha blitt opparbeidet for så å ha blitt ignorert i x antall år i hvertfall siste eier om ikke de før det og. Men hva når svigermor har gjenopprettet hva skjer da? Har dere gode oppskrifter på ting med rips, bringebær og solbær? Rabarbraen skranter så den må nok avskrives.
prekæs Skrevet 11. august 2013 #3 Skrevet 11. august 2013 Alt jeg har av bær er laget likør på. I opptil flere variasjoner. Det står og er pent på kjøkkenbenken i fine norgesglass. I morgen heller jeg sprit på peppermynten min og. Moro. Og når det kommer til hagen. Skynd deg langsomt. Ikke motorsagmassakre før du vet om du trenger skyggen og ikke jobb mot hagen, jobb med:)
prekæs Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 Og en ting til. Sørg for å legge biloppstillingsplass til utkanten av tomten. Ser det har blitt veldig populært å legge parkeringsplassen foran stuene, gjerne kliss inntil verandaen. Merkelig fenomen. De fleste tåler å gå ti meter for å komme inn hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå