Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 Og jeg prøver å få banket inn i hodet, ALDRI mer champagnedrikking.. Drakk en del øl og litt vin i går, men tror det er champisen som ødela formen . Får snart barna hjem, så håper formen bedrer seg snart . Anonymous poster hash: 726e8...ce1
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #2 Skrevet 11. august 2013 Shit, shave, shower. Paracet med mye vann. Lett frokost. Lett trening. Ny dusj. Voila! Og det var nok ikke champagnen:) Anonymous poster hash: 085ba...df6
MammantilNurket Skrevet 11. august 2013 #3 Skrevet 11. august 2013 Man blir ikke bakis av bobblis om man er rutinert, skal jeg si deg Her er MammantilNurkets (nesten) vanntette metode for å ikke bli bakis. 1) Ikke drikk på tom mage. 2) Pass på at du spiser litt i løpet av kvelden (oliven, nøtter og liknende snacks er bra, ha gjerne med noen salte kjeks i vesken). 3) Hold deg til samme ting hele kvelden. Ikke bland (vin og øl blir bøll og alt det der), ikke drikk (brun) sprit og vær forsiktig med cocktails. 4) Drikk et glass vann for hver alkoholenhet du drikker. 5) Spis litt og drikk en liter vann før du legger deg. Du kan gjerne forebygge med en allergipille og et par hodepinetabletter. 6) ... også må man huske på at "fucked up is not fab" Det er usexy å være kannakkas! ... og dagen derpå (om du ikke har fulgt råd 1-6): 7) Sov en time til. 8) Ta en dusj. 9) Ta på mørke solbriller, stikk på "Nighthawk" og spis fet frokost
frk Nilsen Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 (endret) Gå en tur i frisk luft, bor du i Oslo får du dusjen med på turen hvis du går ut nu! Kjøp deg en smootie, en stor kaffe og fyll på med paracet. Omelett eller egg&bacon er god mat mot fyllesjuke Nachos med god kjøttsaus, masse ost og jalapenos! Kraftig frokost/lunsj på Nighthawk som mamman til nurket anbefaler er knall hvis du er i nærheten av Løkka. (er det fullt på nighthawk så gå på Mucho Mas, der får du også kraftkost mot fyllesjuke) Drikk masse vann og få nok søvn og frisk luft! Til kvelds: Smågodt, chips og en skikkelig dårlig film Endret 11. august 2013 av frk Nilsen
MammantilNurket Skrevet 11. august 2013 #5 Skrevet 11. august 2013 Gå en tur i frisk luft, bor du i Oslo får du dusjen med på turen hvis du går ut nu! Kjøp deg en smootie, en stor kaffe og fyll på med paracet. Omelett eller egg&bacon er god mat mot fyllesjuke Nachos med god kjøttsaus, masse ost og jalapenos! Kraftig frokost/lunsj på Nighthawk som mamman til nurket anbefaler er knall hvis du er i nærheten av Løkka. Drikk masse vann og få nok søvn og frisk luft! Til kvelds: Smågodt, chips og en skikkelig dårlig film Men vær mentalt forberedt på kø ut av døren på Nighthawk Lange køer kan være en påkjenning for tynnslitte fyllenerver.
frk Nilsen Skrevet 11. august 2013 #6 Skrevet 11. august 2013 Gå en tur i frisk luft, bor du i Oslo får du dusjen med på turen hvis du går ut nu! Kjøp deg en smootie, en stor kaffe og fyll på med paracet. Omelett eller egg&bacon er god mat mot fyllesjuke Nachos med god kjøttsaus, masse ost og jalapenos! Kraftig frokost/lunsj på Nighthawk som mamman til nurket anbefaler er knall hvis du er i nærheten av Løkka. Drikk masse vann og få nok søvn og frisk luft! Til kvelds: Smågodt, chips og en skikkelig dårlig film Men vær mentalt forberedt på kø ut av døren på Nighthawk Lange køer kan være en påkjenning for tynnslitte fyllenerver. Den kan være tøff Dra innom kaffebrenneriet som ligger litt oppi gata og ha en stor kaffe tilgjengelig mens du venter
Gjest Vicky Pollard Skrevet 11. august 2013 #7 Skrevet 11. august 2013 La være å drikke er mitt beste råd
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #8 Skrevet 11. august 2013 La være å drikke er mitt beste råd Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg fulgte det rådet i går . Barna kommer hjem om en times tid etter å ha vært en uke hos pappan, jeg hadde tenkt å lage vafler til dem til kvelds, men bare sofaen som frister... HI Anonymous poster hash: 726e8...ce1
frk Nilsen Skrevet 11. august 2013 #9 Skrevet 11. august 2013 La være å drikke er mitt beste råd Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg fulgte det rådet i går . Barna kommer hjem om en times tid etter å ha vært en uke hos pappan, jeg hadde tenkt å lage vafler til dem til kvelds, men bare sofaen som frister... HI Anonymous poster hash: 726e8...ce1 Lag vaffelrøra nå og gå deg en tur på ca 30-40 min, frisk luft og mosjon gjør underverker! Ta med deg en flaske med iskaldt vann få får du fylt opp med væske under turen. Stek vaflene sammen med ungene når de kommer hjem. Er du kjapp og kommer deg avgårde nå så rekker du en dusj etter turen. Du vil føle deg mye bedre etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå