Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 Cola og salte potetskruer. Hjelpes. Jeg er bare 6 uker på vei, og begynner å plages like mye av kvalme som sist svangerskap. Men cola og potetskruer er jo ikke akkurat superfood. Jeg trenger desperat tips til hvordan jeg kan stagnere kvalmen. Anonymous poster hash: 6e1a0...b32
Gjest sussie77 Skrevet 11. august 2013 #2 Skrevet 11. august 2013 Husker jeg spiste bacon. Og salt potetgull. Sist gang hjalp det også med freia melkesjokolade. Ikke akkurat sunt. Men det eneste jeg klarte å spise, og ikke akkurat i så store mengder. Tenker noe er bedre enn ingenting
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #3 Skrevet 11. august 2013 Om du tar vitamintilskudd/trankapsler i tillegg så får babyen nok næring i hvertfall Anonymous poster hash: 3fbd5...07c
Mammaaaaaa Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 Jeg klarte bare å drikke cola de ukene det var på det verste! Vann og alt annet kom opp igjen! Til slutt fikk jeg tipset om å blande farris og eplemost. Ikke så bra som iskald cola, men betraktelig sunnere;) Og klarte ikke konsistensen av brød, eller lukten av mat i det hele tatt! Så mat ble det lite av! Huff... Og jeg vil bli gravid igjen? Må være gæren!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #5 Skrevet 11. august 2013 Cola og salte potetskruer. Hjelpes. Jeg er bare 6 uker på vei, og begynner å plages like mye av kvalme som sist svangerskap. Men cola og potetskruer er jo ikke akkurat superfood. Jeg trenger desperat tips til hvordan jeg kan stagnere kvalmen. Anonymous poster hash: 6e1a0...b32 Cola fungerte veldig bra for meg også. Etter en stund fant jeg ut at eplejuice var like effektivt, så det kan du jo teste. Du kan prøve salte kjeks i stedet for potetskruer, det er hvertfall litt bedre for deg. Det er noen litt grove salte kjeks som jeg kjøper noen ganger, men har glemt hva de heter. Se på butikken. Anonymous poster hash: 60079...744
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #6 Skrevet 11. august 2013 Det klassiske rådet er ingefær, men ser for meg at det hjelper på litt kvalme, ikke når man er driiiiitkvalm.. Fersk ingefær, altså. Kan lage te av det, f.eks. Anonymous poster hash: b90c3...e5b
Mamsalotta Skrevet 11. august 2013 #7 Skrevet 11. august 2013 Jeg var hektet på grønne epler når kvalmen var som verst. Freia melkesjokolade var derimot tingen i tredje trimester, dessverre... Kjenner det er godt å ha ferdigstilt prosjekt familieforøkelse. Sender mye sympati til deg med svangerskapsplagene og lykke til med den lille!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #8 Skrevet 11. august 2013 Har du tenkt på akupunktur? Anonymous poster hash: 7b031...20f
n74 Skrevet 11. august 2013 #9 Skrevet 11. august 2013 Jeg drakk eplejuice, men den måtte være av den syrlige sorten.
MammantilNurket Skrevet 11. august 2013 #10 Skrevet 11. august 2013 Frokost på sengen hjalp meg; ristet, hvitt brød med litt smør og en kopp te. Kjæresten fikset hver morgen - og det var bare gull verdt.
Ibris89 Skrevet 11. august 2013 #11 Skrevet 11. august 2013 Eplemost, grønne epler, bær og tørt knekkebrød hjalp meg. Og å spise lite, men ofte.. Får håpe det går over snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå