Gå til innhold

Trenger litt hjelp her......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har planer om å gifte oss, men trenger litt hjelp til å komme i gang med planleggingen........

Vi skal ikke gifte oss i kirke , men regner med det blir her hjemme.

Har heller ikke lyst på en så altfor stor feiring etterpå heller.

Har også 3 små barn som jeg heller ikke vet hvem som eventuelt skal passe på viss fest på kvelden, for da skal jo familien være med.....

 

Er det noen som vil dele slik dem har gjort å eventuelt liste over ting som må gjøres?

 

Er takknemlig for alle som gidder å svare :)



Anonymous poster hash: 4339c...909
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye vil du gjøre ut av det? Med eller uten barn?`

Vi hadde barn med til de ble trøtt og lei. 5-åringen gikk i 8-tiden, 12-åringen gikk i 10-tiden.

 

-Kjole, til brud og brudepike, dress til brudesvenn.

-Dress til brudgom

-Hvem ordner hår og sminke

-Mat, middag? Tapas? 

-Drikke, vin, brus, isvann. Vi hadde vin med og uten alkohol selv om det var barn til stede, det gikk suverent.

-Kaker, inkl. selve brudekaken

-Lokale

-Borddekking, duk, fat, glass bestikk, pynt, bordkort

-Forlovere

-Gjesteliste

-Musikk

 

Tror jeg har fått med det meste nå.

 



Anonymous poster hash: 501d0...b58
Skrevet

Ja, også må dere ordne med prøvingsattest hos folkeregisteret, men det får dere nok info om at den som skal vie dere.



Anonymous poster hash: 501d0...b58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...