Gå til innhold

Hvordan få bedre klesstil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ditt beste tips? Jeg går bare i basisplagg, og svart, hvott og grått. Trist...

Anonymous poster hash: b5207...5de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Start med tilbehør i litt friske farger, feks skjerf, smykker, sko, veske osv, grei plass å starte som ikke trenger å koste all verden. Kansje litt mer komfortabelt når man er vant til å gå i litt kjedelige farger, ikke mye som skal til.

Kan være lekkert med feks helsvart antrekk, et par lekre sko i en knallfarge, et stort armbånd og en klutsh veske feks.

Anonymous poster hash: 2f906...453

Skrevet

For det første nmå du ikke handle mer basisplagg! gjør en avtale med deg selv, kjøp ikke deilige joggebukser, svart/hvitt7grått som er safe... kjøp bare det du synes er fint!

Jeg var en skikkelig slask, så bestemte jeg meg for å være ppenere kledd, så jeg slutta å kjøpe de slæskeklea. og vips 2år senere misunner "alle" meg for stilen min :)

se på trinny og susanna, og what not to wear, så får du masse tips :)

og bruk skjerf og store smykker som synes.

Jeg elsker tunikastilen, den er både behagelig, og veldig fin når man kan bruke det rett :)

lykke til

Skrevet

For det første nmå du ikke handle mer basisplagg! gjør en avtale med deg selv, kjøp ikke deilige joggebukser, svart/hvitt7grått som er safe... kjøp bare det du synes er fint!

Jeg var en skikkelig slask, så bestemte jeg meg for å være ppenere kledd, så jeg slutta å kjøpe de slæskeklea. og vips 2år senere misunner "alle" meg for stilen min :)

Jeg elsker tunikastilen, den er både behagelig, og veldig fin når man kan bruke det rett :)

lykke til

Bruker ikke johgebukse, så ille har det ikke blitt :) tights, skinny jeans, tunika/lange skjorter, singletter osv, men ALT er svart og hvitt. Gørrkjedelig.

Hvilke butikker handler dere på? Jeg føler at only og bik bok er litt over for meg. Handlet der for årevis siden, men nærmer meg 30 nå

Skrevet

Begynn litt forsiktig! F.eks miks inn litt blått - blå skjorter, marineblå skjerft. Og som #2 sier, begynn i det små med skjerf, smykker, øredobber, og vesker :) 

Skrevet

Handler forøvrig på H&M (liker skinnyjeansene av typen Slim), Zara, tilbehør der jeg finner det :P 

Skrevet

lykke til

Bruker ikke johgebukse, så ille har det ikke blitt :) tights, skinny jeans, tunika/lange skjorter, singletter osv, men ALT er svart og hvitt. Gørrkjedelig.

Hvilke butikker handler dere på? Jeg føler at only og bik bok er litt over for meg. Handlet der for årevis siden, men nærmer meg 30 nå

Jeg handler masse På LMC!! der har de klær som faller som figursydd til min kropp :) jeg er 29 :)

glemte forresten å si at belter også er min bestevenn :) særlig sånne litt spesielle magebelter som fremhever midjen.. de kan forandre den mest kjedelige tunika til noe fantastisk :P

ellers finner jeg også mye fint på b.young og freequent... hennes og mauriz finner jeg aldri noe lenger... kan finne en og annen topp på Lindex, men det er sjeldent!!

Skrevet

oh.. også har de mange kule tights som ikke bare er svart eller hvit i elloskatalogen nå :P har akkurat bestilt meg, men ikke kommet i posten enda!! gleder meg til de kommer!!

Skrevet

oh.. også har de mange kule tights som ikke bare er svart eller hvit i elloskatalogen nå :P har akkurat bestilt meg, men ikke kommet i posten enda!! gleder meg til de kommer!!

Takk for at du tok deg tid til å gi meg så mange flotte tips :)

Skrevet

Takk for at du tok deg tid til å gi meg så mange flotte tips :)

bare hyggelig :) lykke til med stilen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...