Gå til innhold

Babysyyyyyk. Andre som er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en jente som snart er to år gammel, og fra hun var 7-8 mnd har jeg hatt lyst på en liten en til. Kjenner jeg begynner å bli desperat, hehe. Jeg har så lyst til å finne fram de små babyklærne, gå på ultralyd, kjenne spark og føde! Og jeg vil nyte tiden med en nyfødt igjen. Nå har jeg vært ekstremt heldig med første svangeskap, fødsel og babytid, for alt går gått strålende. Når jeg tenker rasjonellt på dette så passer det virkelig ikke med en baby til før om 3-4 år, da er jeg og sambo ferdig med alt av utdannelse og vi har fått bygget oss nytt hus osv. Dessuten er det jo superdeilig å bare ha en liten å skjemme bort, så jeg skal nyte det nå, men guuuud så babysyk jeg blir av å se små babyer og alt av fødeprogrammer på TV ;-)

Flere som har det sånn? :-)

Anonymous poster hash: f7925...e6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en på 14 mnd, og begynner å bli babysyk nå. Men vi har bestemt oss for å vente ett år til for å prøve på nummer ti. Hadde et slitsomt svangerskap og en utrolig slitsom tid med førstemann de første 10 mnd, så for mitt eget beste så er det nok best å vente litt til, men kjenner det rykker i eggstokkene iblandt, ja:)

Anonymous poster hash: 95aac...5f5

Skrevet

Ikke nummer ti da:) nummer to:)

Anonymous poster hash: 95aac...5f5

Skrevet

Akkurat å føde er ikke noe jeg har lyst å gjenta,men er skikkelig babysyk jeg også nå.

Men tror jeg skal vente noen år til før jeg får en til :P

Skrevet

Jadda, jeg er sykt babysyk :P vært superklar i 8 mnd, og prøvinga starter denne mnd ;) *krysser alt jeg har*

Skrevet

Tvert imot :-) Jeg har vanskelige svangerskap, og koser meg aller mest med barna fra ett år og oppover. Er nå gravid med nr tre, og synes det er et slit, men noe som jeg må komme meg gjennom for å få de barna jeg ønsker meg. Gleder meg til minste blir så stor at vi får nok søvn og har overskudd til å kose oss som familie. Jeg synes det et veldig spesielt og hyggelig med babytiden også altså, men koser meg enda mer med større barn.

Anonymous poster hash: 3e655...88d

Skrevet

Fryktelig babysyk her også! Har ingen fra før. Skal starte prøving tidligst i april/mai :) Har vært skikkelig babysyk i to år nå!! Så gleder meg veldig til å starte prøvinga :)

Skrevet

Ikke babysyk, men gravid -og fødesyk;) Har en liten baby, men savner å være gravid og føde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...